کد خبر: ۲۳۳۳۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۰۸ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،تیم‌ملی سه بازی انجام داد. 15 بازیکن فرصت حضور در میدان را پیدا کردند و 8 نفر هم نه. در این گزارش نگاهی داریم به عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی

هشت بازیکن فیکس

علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندو تیموریان، پژمان منتظری و رضا قوچان‌نژاد هشت ملی‌پوشی بودند که در تمام بازی‌های تیم‌ملی به صورت فیکس بازی کردند و حتی یک دقیقه هم جای خود را به بازیکن تعویضی دیگری ندادند.

هفت بازیکن تعویضی

احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، خسرو حیدری، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی، کریم انصاری‌فرد و رضا حقیقی نفرات تعویضی لیست کی‌روش بودند که به ترتیب تعداد دقایق حضور در میدان را از آن خود کردند.

افت شدید پولادی

در میان بازیکنانی که در هر سه دیدار اخیر تیم‌ملی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفتند مهرداد پولادی افت فاحشی داشت و در حالی که با میانگین 9.26 کیلومتر دوندگی در بازی آرژانتین و نیجریه یکی از ستاره‌های میدان بود در دیدار مقابل بوسنی تنها 6.36 کیلومتر دوید که در نوع خود جالب توجه بود.

تیموریان پرتلاش ترین ملی‌پوش ما در برزیل

آندو تیموریان در دیدار اول 10.97 کیلومتر دوید و در دیدار مقابل آرژانتین رکورد 10.47 کیلومتر دویدن در این بازی را از خود به جا گذاشت و جالب اینکه در بازی سوم 10.94 کیلومتر دویده است تا با میانگین 10.10 در هر بازی پرتلاش‌ترین ملی‌پوش ما در برزیل باشد بعد از آندو، نکونام با 10.84 و گوچی با 10.66 دونده‌ترین ملی‌پوشان لقب گرفتند.

سیرنزولی علیرضا حقیقی

حقیقی به عنوان سنگربان ما در بازی اول 4.84 کیلومتر دوید و در بازی با آرژانتین این آمار به 4.39 کیلومتر رسید اما این سیر نزولی تلاش در میدان برابر بوسنی بیش از پیش سرعت گرفت و حقیقی با 3.67 کیلومتر دویدن در برابر این تیم از هر لحاظ کارنامه ضعیفی از خود به جا گذاشت.

آنهایی که بازی نکردند

دنیل داوری، رحمان احمدی، احمد آل نعمه، هاشم بیگ‌زاده، قاسم حدادی‌فر، بختیار رحمانی، حسین ماهینی و مهرداد بیت‌آشور نفراتی بودند که اصلا فرصت حضور در میدان را پیدا نکردند.

سیدجلال حسینی یک استثناء

سیدجلال حسینی تنها بازیکن ملی‌پوش تیم‌ملی در این رقابت‌ها بود که در هر بازی نسبت به دیدار قبلی میزان دوندگی بیشتری داشت و حتی در دیدار مقابل بوسنی که از دو بازی قبلی ضعیف‌تر ظاهر شدیم. بیشتر از دو دیدار قبلی‌اش دوندگی داشت.

آندو سلطان پاس سالم

آندو تیموریان در سه بازی اخیر ملی‌پوشان بیش از هشتاد پاس سالم را به هم تیمی‌هایش رسانده که از این لحاظ هم یک بازیکن رکورددار است و سلطان ارسال پاس‌های سالم در تیم‌ملی به حساب می‌آید، جواد نکونام و احسان حاج‌صفی نفرات بعدی این لیست بودند که بیشترین میزان پاس سالم را در بازی‌های ما در جام‌جهانی برزیل ارسال کردند.

بازیکن ایران

علیرضا حقیقی
سیدجلال حسینی
امیرحسین صادقی
مهرداد پولادی
خسرو حیدری
احسان حاج‌صفی
جواد نکونام
آندو تیموریان
پژمان منتظری
اشکان دژاگه
رضا قوچان‌نژاد
مسعود شجاعی
علیرضا جهانبخش
کریم انصاری‌فرد
رضا حقیقی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها