کد خبر: ۲۳۳۲۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۰۸ تير ۱۳۹۳

قهرمان بدون خرید!

به گزارش 598،پس از جدایی حسین فرکی از فولاد که تا حدودی قابل پیش‌بینی بود دراگان اسکوچیچ جای او را گرفت تا تیم قهرمان به مرد کروات برسد. کنار رفتن فرکی از فولاد حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت هر چند خودش مدعی شد به دلیل عمل جراحی زانو به استراحت نیاز داشت و به همین دلیل ترجیح داد یک فصل دور از فوتبال با شد. عده‌ای هم شایعه کردند چون فدراسیون فوتبال پول تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را ندارد به فرکی پیشنهاد نیمکت تیم‌ملی را داده و این مربی هم هدایت تیمی را بر عهده نگرفته تا در صورت جدایی کی‌روش جایگزینش شود. حال اینکه استراحت فرکی و ماندن و رفتن سرمربی تیم‌ملی چه مدت طول خواهد کشید باید منتظر ماند.

جدایی ستاره‌ها

فرکی رفت و اسکوچیچ آمد. با رفتن فرکی نفراتی همچون مکانی، رضایی، کرمی، یوسفی، نوری و چند نفر دیگر هم رفتند تا قهرمان خالی شود. این وسط تکلیف بختیار رحمانی هم نامشخص است. او گفته اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد قطعا رفتنی خواهد بود. جدایی او می‌تواند ضربه سنگینی به فولاد بزند چون بحث نماندن پریرا در این تیم هم ظاهرا جدی است و اگر او را سپاهانی دیدید زیاد تعجب نکنید. اگر فرض کنیم این دو نفر هم رفتنی باشند از هر پست تیم دراگان نفرات اصلی جدا شده‌اند و تیمی که از خط دروازه تا خط حمله بازیکنان اصلی‌اش را از دست دهد قطعا ناقص می‌شود و پر کردن جای خالی آنها کار بسیار سختی خواهد بود. بخصوص اینکه از اهواز خبر می‌رسد باز هم در فولاد خبری از قراردادهای میلیاردی نیست و مدیران این تیم مثل سایر تیم‌ها پول زیادی به بازیکنان نمی‌دهند.

بدون خرید

با اینکه جدایی چند بازیکن اصلی قطعی شده و رفتن چند نفر دیگر مبهم است اما هیچ خبری از جذب نفرات جدید نیست و اسکوچیچ نه بازیکن خاصی را به تیم اضافه کرده و نه لیست داده تا باشگاه به سراغ آنها برود. او فعلا به فکر دیدن فیلم بازی‌های فصل گذشته فولاد است تا بتواند تمدیدی‌ها را انتخاب کند و حتی تیم دوم (فولاد نوین) و همچنین تیم‌های پایه‌ای را مورد آنالیز قرار دهد تا بعد از کشف بازیکن از این تیم‌ها به سراغ خریدهای جدید برود. اینطور که پیداست اسکوچیچ علاقه زیادی به خرید ندارد. او فصل گذشته نیز در ملوان چنین کاری نکرده البته صادق درودگر (مدیرعامل ملوان) قبل از حضور این کروات تا می‌توانست خرید کرد تا آنجا که فقط تعدادی از آنها به کار دراگان آمدند و تعدادی دیگر هم اصلا بازی نکردند تا هزینه‌های باشگاه بیهوده بالا برود! اینکه یک مربی خرید نداشته باشد و بخواهد از تیم‌های پایه‌ای و دوم باشگاه بازیکن بگیرد بسیار کار درستی است و باید از او حمایت کرد، اما باید این را هم افزود که اگر دراگان در ملوان موفق بود و توانست با کمترین هزینه تیمش را تک رقمی کند، این تیم وضعیتی متفاوت با قهرمان لیگ دارد. او اگر فولاد قهرمان را حتی سوم تحویل دهد شکست محسوب می شود و از او انتقاد خواهند کرد. در هر صورت سرمربی کروات راه سختی در پیش گرفته و نباید ملوان را با فولاد مقایسه کند. فولاد دو قهرمانی در لیگ دارد ولی بهترین مقام قوی سپید انزلی در لیگ برتر رتبه هفتمی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها