کد خبر: ۲۳۳۲۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۸ تير ۱۳۹۳
بهترين بازيکن تيم ملي فوتبال کلمبيا روياي حضور در رئال مادريد را دارد. او مي‌گويد تيمش اين شانس را دارد که به مراحل بالاتر جام جهاني برزيل صعود کند.

 

به گزارش پایگاه 598،تيم ملي فوتبال کلمبيا در جام جهاني 2014 برزيل نمايش درخشاني داشته و همه را شگفت زده کرده است. اين تيم با پيروزي دو بر صفري که برابر اروگوئه به دست آورد به يک چهارم نهايي صعود کرد.

يکي از بهترين بازيکنان کلمبيا در جام‌جهاني برزيل جيمز رودريگس بوده که با بازي‌هاي درخشان خود توجه تيم هاي سرشناس اروپايي را به خود جلب کرده است. اين بازيکن جوان در ديدار برابر اروگوئه ستاره ميدان بود و هر دو گل تيمش را به ثمر رساند. گل نخست اين بازيکن يکي از بهترين گل‌هاي جام بوده است.

به نقل از ايسنا، رودريگس که در تيم موناکوي فرانسه بازي مي‌کند، دوست دارد روزي پيراهن رئال مادريد را بر تن کند. او گفت: اميدوارم که فرصت بازي در رقابت‌هاي ليگا برايم فراهم شود. اين روياي بزرگي براي من است. رقابت‌هاي ليگا بزرگترين ليگ جهاني است و هر بازيکني دوست دارد در آن بازي کند. من هم دوست دارم که روزي بازي در اين رقابت‌ها را تجربه کنم.

رودريگس درباره اين سوال که دوست دارد براي رئال‌مادريد بازي کند يا بارسلونا، اين گونه پاسخ داد: دوست دارم براي رئال‌مادريد بازي کنم. رئال را به بارسلونا ترجيح مي‌دهم.

اين بازيکن باتکنيک يکي از بهترين‌هاي جام‌جهاني برزيل بوده است. او تا الان پنج گل به ثمر رسانده است و بهترين گلزن جام به شمار مي‌آيد. او از اين که تيمش به دور يک چهارم نهايي صعود کرده، بسيار خوشحال است: "همانند همه کلمبيايي‌ها از اين موفقيت خوشحال هستم. اميدوارم که به مراحل بالاتر هم صعود کنيم. نمايش بسيار خوبي در برزيل داشته‌ايم و بايد به بازي‌هاي خوب خود ادامه دهيم. اين شانس را داريم که به مراحل بالاتر صعود کنيم. الان ديگر بايد به بازي برابر برزيل فکر کنيم."



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها