کد خبر: ۲۳۳۲۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۸ تير ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه گسترش فولاد با اعلام بودجه فصل آينده تيمش مي‌گويد محسن فروزان خودش از اين تيم جدا شد و حالا اگر تمايل دارد که برگردد بايد اين مسئله را به اطلاع باشگاه برساند تا شايد اين تيم بار ديگر او را به خدمت خود درآورد.

به گزارش پایگاه 598،غلامرضا سمندر درباره جلسه روز گذشته مديران تيم‌هاي ليگ برتري با وزير ورزش عنوان کرد: جلسه هم‌انديشي خوبي را با وزير محترم داشتيم و درباره قراردادها و هزينه‌ها بحث و تبادل نظر کرديم. قرار شد که هزينه تيم‌ها پايين بيايد و در همين زمان درباره رقم قرارداد کي‌روش و عملکردش هم صحبت‌هايي مطرح شد که اکثر مديران ليگ برتر نگاه مثبتي به کي‌روش داشتند و عملکرد او را مثبت ارزيابي کردند.

به نقل از ايسنا، او افزود: در اين جلسه مطرح کردم که قرارداد باشگاه‌ ما چگونه است و ارقام خودمان را توضيح دادم. بيشترين پولي که ما به يک بازيکن داده‌ايم 600 ميليون تومان است و مجموع قراردادهاي ما در اين فصل 10 ميليارد خواهد بود. کل بودجه ما هم 13 ميليارد و صد ميليون تومان است که در جلسه ديروز به صورت مشخص آنها را بيان کردم. ما يک ويژگي خاص داريم که از ديگران متمايز مي‌شويم و آن هم اين که در ورزشگاه‌سازي ورود کرده‌ايم و مي‌خواهيم ورزشگاه فعلي‌مان را به يکي از ورزشگاه‌هاي درجه يک آسيا تبديل کنيم. چيزي حدود 3 و نيم ميليارد تومان براي تکميل اين ورزشگاه تا پايان سال 93 در نظر گرفته‌ايم و به دنبال يک ورزشگاه بي‌نظير با استانداردهاي جهاني هستيم.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به سوالي درباره وضعيت تيمش براي فصل آينده بيان کرد: با توجه به تغييراتي که در آيين‌نامه رخ داده و تنها مي‌توانيم 18 بازيکن بالاي 23 سال داشته باشيم،‌ کمي دچار مشکل شده‌ايم. ما 21 بازيکن بالاي 23 سال داشتيم و چهار بازيکن هم در اين يک سال، سن‌شان بالاي 23 سال رفته و 6 سهميه ليگ برتري هم که مي‌توانيم جذب کنيم. عملا مجبوريم 13 بازيکن را از ليست تيم خارج کنيم. در اين 13 بازيکن قطعا هم بازيکن بومي حضور دارد و هم بازيکن غير بومي. با اين حال هنوز هم در جذب بازيکن بيشتر توجه‌مان معطوف بازيکنان بومي است. قطعا در شرايط برابر اولويت اصلي ما بازيکنان بومي است و گسترش فولاد هنوز هم بومي‌ترين تيم ليگ برتر است.

او در پاسخ به اين سوال که آيا صحت دارد که او از مذاکره تراکتوري‌ها با بازيکنانش دلخور بوده است، اظهار کرد: آن ماجرا يک سوتفاهم بود که برطرف شد. جلسه‌اي ميان مديران دو باشگاه برگذار و همه چيز به خير و خوشي تمام شد.

سمندر در پايان و در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال دارد فروزان که از جمع تراکتورسازان جدا شده بار ديگر به گسترش فولاد بازگردد، گفت: واقعيت اين است که من هم از طريق رسانه‌ها شنيده‌ام که فروزان جدا شده است و اصلا نمي‌دانم چرا از جمع ما رفت و حالا چرا از آنجا بيرون آمده است. او خودش از پيش ما رفت و حالا هم اگر مي‌خواهد بازگردد، مي‌تواند به ما اين مسئله را بگويد تا شايد با او مذاکره کنيم. به شخصه او را دوست دارم و برايش همواره آرزوي موفقيت دارم. ما او را درابتداي فصل مي‌خواستيم اما خودش نخواست در گسترش فولاد بماند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها