کد خبر: ۲۳۳۰۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۷ تير ۱۳۹۳
تمرين نوبت عصر امروز (شنبه) تيم فوتبال استقلال به شکلي متفاوت از روزهاي گذشته انجام شد.
به گزارش پایگاه 598،  تمرين نوبت عصر امروز (شنبه) تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقيقه در کمپ اختصاصي اين باشگاه انجام شد که کاملاً متفاوت از تمرينات روزهاي گذشته بود و اتفاقات جالبي در آن رخ داد.

* ستار همداني با دستور امير قلعه‌نويي تمرينات جديدي براي آبي‌پوشان در نظر گرفته بود. همداني ابتدا از بازيکنان خواست آيتم‌هاي ويژه‌اي که کادر فني براي آنها درنظر گرفته بود را انجام دهند. تمرينات جديد و متنوع امروز باعث شد تا عمران‌زاده به مربي استقلال بگويد:‌ قرار است امروز از ما تست هوش گرفته شود! در اين بخش از تمرين بازيکنان بارها سردرگم شدند و نتوانستند خواسته‌هاي کادر فني را به درستي انجام دهند.

در بخش ديگري از تمرين همداني از بازيکنان خواست دستان يکديگر را بگيرند و حلقه‌اي بزرگ تشکيل دهند. مربي استقلال به آبي‌پوشان تأکيد کرد هر زمان که سوت زد و اعلام کرد که به جلو، عقب، چپ يا راست بروند اين کار را با سرعت انجام دهند. در اين لحظه عمران‌زاده و برهاني به همداني گفتند که يکبار ديگر توضيح دهد که امير قلعه‌نويي به عمران‌زاده گفت: تو هر طور که دوست داري اين کار را انجام بده!

در اين بخش از تمرين همداني از بازيکنان خواست همانطور که دست‌هاي يکديگر را گرفته‌اند به جلو پرش کنند. بازيکنان پس از انجام اين کار به جايي رسيدند که ستار همداني حضور داشت. در اين زمان به يک باره حنيف عمران‌زاده به بازيکنان گفت همه همداني را بزنيد! اين اظهارنظر باعث خنده قلعه‌نويي و هواداران استقلال شد و همه پس از اين آيتم دست زدند. قلعه‌نويي که سعي مي‌کرد جلوي خنده‌هاي خود را بگيرد، نتوانست اين کار را انجام دهد و مانند ديگر مربيان و بازيکنان استقلال مي‌خنديد.

* يک دروازه‌بان مجارستاني براي تست در تمرين استقلال شرکت کرده بود.

*  ستار همداني و پژمان نوري با فرزندان خود در تمرينات حاضر شده بودند. فرزند همداني با پيراهن شماره 5 حنيف عمران‌زاده در تمرين حضور داشت.

* مهدي کريميان که از صبح امروز در تمرينات آبي‌پوشان شرکت کرده، در تمرين نوبت عصر پيراهن شماره 35 را به تن کرده بود.

* عمران‌زاده هنگامي که فرزند نوري را ديد او را از جاي خود بلند کرد و در داخل کلمن آب انداخت!

* باز هم مانند روزهاي گذشته تعدادي از بازيکنان براي تست در تمرين استقلال حضور داشتند که قلعه‌نويي آنها را از حضور در تمرين منع کرد.

* منصور پورحيدري، سيدسعيد افجه‌اي از اعضاي هيئت مديره استقلال و رضا رجبي از نزديک نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند.

* ميلاد فخرالديني تنها غايب تمرين امروز استقلال بود.

* در تمرين امروز شايعه شده بود که قرار است از فردا (يکشنبه) بازيکن به نام ماهان بغدادي که در يکي از ليگ‌هاي کشورهاي اروپايي حضور دارد در تمرين استقلال شرکت کند.

* پس از انجام بخش‌هاي تمريني زير نظر ستار همداني بازيکنان بازي آقاوسط و سپس کارهاي تاکتيکي را زير نظر مربيان انجام دادند.

* تمرين امروز استقلال حدود يکصد تماشاگر داشت. بيشتر صحبت آنها در خصوص تمديد قرارداد چهار ملي‌پوش استقلال به نام‌هاي آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده و اميرحسين صادقي بود.

* با اعلام ميرشاد ماجدي، سرپرست تيم فوتبال استقلال تمرينات اين تيم از فردا پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها