کد خبر: ۲۳۳۰۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۷ تير ۱۳۹۳
سرمربي برزيل پيش از رويارويي با شيلي در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني اعلام کرد کمي استرس دارد.

 

به گزارش پایگاه 598، تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و شيلي در نخستين ديدار از مرحله حذفي رقابت‌هاي جام جهاني امروز و از ساعت 20 و 30 دقيقه به وقت تهران در بلو هوريزنته به مصاف هم خواهند رفت.

لوييس فليپه اسکولاري در اين مورد گفت: قابل درک است که ما کمي احساس ناخوشايندي داشته و کمي هم عصبي باشيم. حضور در مرحله حذفي اين مشکلات را به دنبال دارد. به هيچ وجه اجازه نداريم اشتباه کنيم. هر اشتباه به نگراني‌ها و عصبي بودن ما مي‌افزايد اما در هر حال در هر تورنمنتي وجود چنين مسايلي طبيعي است. اين نه فقط به خاطر اين است که ما در برزيل بازي مي‌کنيم، هرگاه که خودم در خلوت به اين چيزها فکر مي‌کنم باز هم کمي استرس دارم.

اسکولاري افزود: شيلي از زماني که خورخه سامپائولي را به عنوان سرمربي برگزيده قدرت و پويايي بسيار بالايي پيدا کرده است. نمايش خوبي دارند و بازيکنان هم با شيوه‌اي که مربي انتخاب کرده بسيار خوب بازي مي‌کنند. آنها در سال‌هاي اخير فوتبال را در سطح بالاتري بازي مي‌کنند. قانون اين است که اگر در ديدار با شيلي پيروز نشويم حذف خواهيم شد. ريسک اين موضوع را تا فينال خواهيم داشت. نمي‌توانيم وقتي حذف شديم به خومان افتخار کنيم اما با روحيه‌اي که داريم سعي مي‌کنيم بهترين نتيجه‌ها را بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها