کد خبر: ۲۳۳۰۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۷ تير ۱۳۹۳
مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل فاش کرده اسطوره فوتبال برزيل مانع پيوستن او به چلسي شده است.

 

به گزارش پایگاه 598، نيمار 22 ساله که اکنون در ترکيب تيم ملي فوتبال برزيل حضور دارد، در مرحله گروهي موفق شد چهار گل وارد دروازه حريفان کند تا سلسائو به عنوان صدرنشين از گروه A راهي مرحله بعد شود.

به نقل از فارس، او تابستان سال گذشته با 57 ميليون يورو از سانتوس برزيل راهي بارسلوناي اسپانيا شد. او اکنون فاش کرده چهار سال پيش و در حالي که پيشنهادهايي از باشگاه‌هاي انگليسي داشته، رييس باشگاه سانتوس و پله از او خواسته‌اند به ليگ برتر جزيره نرود.

نيمار در اين زمينه گفت: آگوست سال 2010 بود. پدرم و من در جلسه‌اي با لوييس آلوارو سانتوس ديدار کرديم که رياست سانتوس را به دست داشت. چلسي براي جذب من پيشنهاد هنگفتي ارائه کرده بود. در ميانه‌هاي جلسه بود که رييس چراغ‌ها را خاموش و به يک صندلي که کسي روي آن ننشسته بود اشاره کرد. آن صندلي يکي از بزرگترين قهرمان‌هاي برزيل بود. از زماني که آيرتون سنا درگذشته بود، آن صندلي خالي مانده بود. او گفت که اگر نيمار به چلسي نرود، نخستين قدم براي اينکه روزي بتواند روي آن صندلي بنشيند را برداشته است.

نيمار افزود: اين کار موجب شد ما کمي به فکر فرو برويم. آن تصميم ممکن بود روي تمام زندگي من تاثير بگذارد. حتا پله هم با من تماس گرفت. مي‌توانيد تصور کنيد چقدر احساس مهم بودن به من دست داد؟ پادشاه فوتبال به من زنگ زد و خواست که در سانتوس بمانم. پله به من يادآوري کرد که تمام دوران فوتبالش را در سانتوس گذرانده و پنج جام جهاني و باشگاهي در دنيا را کسب کرده است. در نهايت من تصميم درست را گرفتم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها