کد خبر: ۲۳۲۹۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۷ تير ۱۳۹۳
دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس ديگر به ايران نخواهد آمد.

 

به گزارش پایگاه 598، نيلسون دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس که اخيرا درگير بيماري همسرش بوده و به همين دليل پاسخ دادن به پيشنهاد پرسپوليس را به اعلام نتيجه آزمايش همسرش موکول کرده بود، طبق اعلام پزشکان و با توجه به نتيجه آزمايشات، مشخص شد که همسر وي بايد تحت درمان باشد.

از همين رو او به صورت تلفني اعلام کرد که شرايط بازگشت به ايران را ندارد.

اين در شرايطي بود که پرسپوليسي‌ها تأکيد داشتند که نيلسون به هر طريقي شده به ايران بيايد و حتي پزشکان خوبي را براي معالجه همسرش در نظر خواهند گرفت اما مشکل نيلسون تنها مريضي همسرش نبود و پاي 650 ميليون تومان پول هم در ميان است.

نيلسون از گذشته 450 ميليون از باشگاه پرسپوليس طلب دارد و از طرفي ديگر 200 ميليون تومان بايد به ماليات پرداخت کند که اين امر از طرف باشگاه پرسپوليس بايد انجام شود. به همين دليل با توجه به پيگيري‌هاي مدير برنامه‌هاي نيلسون، اين بازيکن هنوز به مطالبات خود نيز نرسيده و همسر وي اعلام کرده اگر به همين وضعيت کار پيش برود بهتر است که نيلسون ديگر به ايران نيايد.

قرار است ظرف 48 ساعت آينده باز هم مدير برنامه‌هاي نيلسون به باشگاه پرسپوليس برود تا مسائل مالي اين بازيکن را با مسئولان باشگاه در ميان بگذارد.

در همين رابطه مدير برنامه‌هاي نيلسون به فارس‌، گفت: همه هواداران مي‌دانند که نيلسون چقدر پرسپوليس را دوست دارد اما مشکلات خانوادگي از جمله طلبش و مريضي همسرش براي او دردسرساز شده، اگر پرسپوليسي‌ها با اين دروازه‌بان خوش‌حسابي کنند شايد اتفاقاتي بيفتد در غير اينصورت با توجه به پيشنهادها به نيلسون، بعيد مي‌دانم که او تمايلي به بازگشت داشته باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها