کد خبر: ۲۳۲۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رابطه با نخستین تحصن طلبه و دانشجو که در مورد نقد انقلابی صدا و سیما برگزار می‌شود، بيانيه‌اي صادر كرد.

در اين بيانيه از تمامی دانشگاهیان و حوزویان دعوت شده كه در نخستین تحصن دانشجو و طلبه در نقد انقلابي صدا و سيمای جمهوري اسلامي ايران در آبان ماه 1390 در دانشگاه صنعتی امیر کبیر شرکت كنند.

متن بيانيه به شرح زير است:

بسمه تعالی

بیانیه شماره 1

صدا و سيما در جمهوري‌ اسلامي‌، بايد وسيله‌يي‌ براي‌ سوق‌ دادن‌ مردم‌ به‌ فرهنگ‌ اسلامي‌ و ابزاري‌ براي‌ معرفت‌ و آشنايي‌ مردم‌ با درخشندگي‌هاي‌ اسلامي‌ و انساني‌ باشد. جز اين‌، وظيفه‌يي‌ ندارد و اگر مواردي‌ بود كه‌ برخلاف‌ اين‌ هدف‌ وارد صدا و سيما شد، نبايد پخش‌ كنند.

بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در جمع كاركنان سازمان صدا و سيما (۲۸/٢/۸۳)

ترديدي نيست كه جنگ امروز، جنگ فرهنگ ها و رسانه هاست. جهان -آنگونه كه رهبر معظم انقلاب بيان كرده اند-  در یک پیچ تاریخی است و وقت آن است كه جمهوري اسلامي به عنوان يگانه الگوي الهي مديريت جامعه، پيام خود را به عالميان برساند.

اما دقيقا در برهه اي كه جريان تاريخي جهان روايت‌گر غلبه حق بر باطل است، دستگاه هنري و رسانه اي كشور ساز ناساز با اين تحولات تاريخي را كوك كرده است. راديو و تلويزيون ايران، نه تنها زبان گويا و بيان زلال پيام انقلاب نشده است كه اغلب تيشه اي برريشه ي فرهنگ ديني و انقلابي است.

سياست ها و مواضع اخير مديران صدا و سيما در تقدير مكرر از برنامه ها و مجموعه هاي انتقاد برانگيز، نشان دهنده ي اراده ي مصمم آنان بر ادامه روش هاي پراشتباه گذشته است. امروز نه تنها صدا و سیما در حد توقعات متدينين حاضر نشده که رفتار های اخیر آن نشان دهنده دهن کجی به آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي و مطالبات رهبر گرانقدر انقلاب است.

لذا از تمامی دانشگاهیان و حوزویان دعوت می‌شود در نخستین تحصن دانشجو و طلبه در نقد انقلابي صدا و سيمای جمهوري اسلامي ايران در آبان ماه 1390 در دانشگاه صنعتی امیر کبیر شرکت نمایند.

شورای متحصنین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
راست میگن دیگه برا چی میان و میگن فلانی دزدی کرد ابروشو میبرن. نگو برادر من نگو . چون اقازادها ناراحت میشن.نعوذبالله خدان نباید انتقاد بشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها