کد خبر: ۲۳۲۶۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۴ تير ۱۳۹۳
مدافع سلسائو تأکيد کرد شناخت خوبي روي مهاجم شيلي دارد ولي هنوز راه‌حلي براي متوقف کردن کامل او پيدا نکرده است.

 

به گزارش پایگاه 598،دني آلوز، مدافع راست تيم ملي فوتبال برزيل در واکنش به شايعات مطرح‌شده در مورد جدايي ژاوي هرناندس از بارسلونا گفت: بله اين موضوع حقيقت دارد، ژاوي تابستان بارسلونا را ترک مي‌کند. البته جاي تأسف دارد که او از جمع ما جدا مي‌شود. براي بارسلونا متأسفم به خصوص براي خودم چون يکي از الگوهايم از نيوکمپ مي‌رود.

پيش از اين سرمربي رومانيايي تيم فوتبال العربي مدعي شده بود ژاوي، هافبک بارسلونا با اين تيم قطري پيش‌قرارداد امضا کرده است.

آلوز در خصوص شايعاتي که در مورد پيوستنش به پاري‌سن‌ژرمن مطرح شده است، عنوان کرد: فکر مي‌کنم در بارسلونا بمانم. کسي با اين موضوع مخالفت نکرده است.

برزيل با صدرنشيني در گروه A جام جهاني 2014 برزيل در مرحله يک‌هشتم نهايي اين رقابت‌ها بايد به مصاف شيلي، تيم دوم جدول گروه B برود، جايي‌که آلوز با الکسيس سانچس که در تيم بارسلونا با او همبازي است، روبه‌رو خواهد شد.

مدافع 31 ساله سلسائو تصريح کرد: جدال با شيلي بازي دشوار خواهد بود، چون اين تيم حريف سرسخت است. ما در چند روز گذشته بازي‌هاي شيلي را از نزديک تماشا کرده‌ايم و به خوبي با سبک بازي اين تيم آشنا هستيم.

مدافع بارسلونا در پايان خاطرنشان کرد: بارها در تمرينات بارسلونا با الکسيس سانچس روبه‌رو شده‌ام ولي هنوز نتوانسته‌ام راه‌حلي براي مهار کامل او پيدا کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها