کد خبر: ۲۳۲۶۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۴ تير ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال پيکان گفت: مهمترين هدف ما در فصل پيش رو کسب سهميه ليگ قهرمانان آسياست.

 

به گزارش پایگاه 598،جهانگير عسگري ابتدا در مورد حضور تعدادي از بازيکنان سرشناس ليگ برتر در پيکان گفت: هدف مديريت باشگاه با جذب اين بازيکنان گرفتن سهميه ليگ قهرمانان آسياست، هدفي که مهمترين اولويت ما در فصل جديد خواهد بود. در سال‌هاي گذشته وقتي پيکان به ليگ برتر مي‌آمد دچار مشکلاتي مي‌شد ولي مسئولان باشگاه امسال چند بازيکن را که در تيم‌هاي خود ستاره بودند، به تيم اضافه کردند تا به پيکان کمک کنند.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سؤال که «آيا پيکان مي‌تواند جزو مدعيان قهرماني باشد؟»، گفت: اينکه از قهرماني حرف بزنيم خيلي زود است و اصلاً نمي‌توان چيزي را پيش‌بيني کرد. بايد بازي‌ها شروع شود تا ببينيم تيم چطور است. البته همانطور که گفتم مهمترين هدف ما کسب سهميه آسياست که اميدوارم با اين بازيکنان و کادر فني به آن چه که مي‌خواهيم دست پيدا کنيم. منصور ابراهيم‌زاده هم مربي باتجربه‌اي است که مي‌توانيم از تجربيات او استفاده کنيم.

مهاجم تيم فوتبال پيکان شريط خود را مطلوب خواند و تصريح کرد: در يکي دو سال اخير نتوانستم مثل روزهاي اوجم باشم که دلايل زيادي داشت. امسال اما خيلي انگيزه دارم و مي‌خواهم هر طور که شده به تيم ملي دعوت شوم. خيلي دوست دارم در فصل جديد به پيکان کمک کنم و اميدوارم امسال بالاي 10 گل براي پيکان بزنم. خوشحالم که بعد از ليگ برتري شدن در پيکان ماندم و اميدوارم فصل خوبي داشته باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها