کد خبر: ۲۳۲۴۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۶     ۰۳ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 ، احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره دیدار ایران مقابل آرژانتین، اظهار کرد: من موفق شدم 10 دقیقه‌ آخر این بازی را از طریق تلویزیون ببینم، اما پیش از آن چون در راه بودم مسابقه را با رادیو دنبال می‌کردم. باید به ملی‌پوشان کشورم تبریک بگویم که مقابل آرژانتین بسیار خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: همچنین به کادر فنی هم تبریک می گویم که توانستند چنین تیمی را به جام جهانی اعزام کنند و آنها آبرومندانه مقابل آرژانتین ظاهر شوند. مطمئن هستم اگر آن اشتباه از سوی داور پیش نمی‌آمد، ایران برنده این مسابقه می‌شد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: من از قبل هم گفته بودم که ایران برابر آرژانتین برنده می شود، اما در میدان‌های بزرگ مانند جام جهانی و المپیک اتفاقاتی رخ می‌دهد که باور کردنی نیست. اگر ایران برابر آرژانتین پیروز می‌شد اتفاق غیر واقعی نبود، چون آنها با تمام توان مقابل آرژانتین ظاهر شده بودند.

حدادی افزود: احساس بسیار خوبی است که تیم فوتبال ایران مقابل یک تیم بزرگ با قدرت تمام ظاهر می‌شود و باید به سرمربی تیم ملی تبریک بگویم، او زحمت بسیار کشیده تا تیم ملی با این قدرت و تفکر مقابل تیمی همچون آرژانتین ظاهر شود. بالاخره یک مربی بدون دلیل مربی بزرگی تلقی نمی‌شود و کی‌روش هم از این موضوع مستثنی نیست.

وی با اشاره به بازی ایران مقابل بوسنی هم گفت: فردا قطعا ایران برابر بوسنی به پیروزی می‌رسد و حتی پیش‌بینی می‌کنم که ملی‌پوشان ما دو بر یک از سد حریف خود می‌گذرند و می گویم ایران به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها