کد خبر: ۲۳۱۸۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۶     ۲۳ مهر ۱۳۹۰
سایت سازمان سیا در نظر سنجی خود از کاربران خواسته تا نظر خود را در مورد اتهام آمریکا به ایران مبنی بر تلاش برای ترور سفیر عربستان در این کشور بیان کنند.
طی روزهای گذشته سناریوی مطرح شده از سوی آمریکا در اتهام زنی به ایران مبنی بر طرح ترور سفیر عربستان در این کشور با واکنش‌های بسیاری روبرو شد.

این سناریو به اندازه‌ای مضحک و غیر قابل باور بود که بسیار از تحلیگران سیاسی، نظامی و امنیتی بین‌المللی آن را زیر سؤال برده و اعلام کردند که اولاً ایران از این طرح هیچ سودی نمی‌برد، در ثانی اگر قرار به انجام عملیات ترور از سوی نیروهای امنیتی- نظامی ایران باشد، طی یک عملیات پیچیده و دقیق کار خود را انجام می‌دهند و نه به صورت ساده و آن هم توسط افرادی که حتی نمی‌توانند زندگی شخصی خود را مدیریت کنند، یا گروهی قاچاقچی در مکزیک که اصولاً نمی‌توان هیچ ارتباطی بین این گروه‌ها و حکومت اسلامی در ایران یافت.

پس از این اظهار نظرها بود که رسانه‌های آمریکایی تحت سلطه صهیونیسم بین‌الملل تلاش کرد تا این سناریوی مضحک را به مردم بقبولاند در این بین رادیو فردا که متعلق به سازمان اطلاعات آمریکا سیا اقدام به نظر سنجی در این خصوص کرده که آیا این اتهام را در مورد ایران را قبول دارند یا تا نظر کاربران خود را در این مورد ارزیابی کند.

این سایت در بخش دیگری از نظر سنجی خود از کاربران خواسته تا نظر خود را در مورد اتهام آمریکا به ایران بیان کنند که این می‌تواند نشان از استیصال مقامات آمریکایی باشد که به جای ارائه سند در این مورد به مسائل حاشیه‌ای و اقناع افکار عمومی از طرق دیگر پرداخته‌اند.
 
جالب اینکه با نگاهی به نظرات کاربران که در این سایت متعلق به سازمان اطلاعات آمریکا قید شده، غالب شرکت کنندگان بر مضحک و غیر قابل باور بودن این اتهام آمریکا به نظام جمهوری اسلامی تاکید کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها