کد خبر: ۲۳۱۶۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
مدافع پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان معتقد است که فدراسيون فوتبال بايد قرارداد کارلوس کي‌روش را تمديد کند تا اين مربي همچنان در تيم ملي فعاليت کند.

 

به گزارش پایگاه 598 ،يحيي گل‌محمدي در مورد بحث جدايي کي‌روش از تيم ملي ايران که تقريباً قطعي به نظر مي‌رسد، اظهار داشت: من هم اين موضوع را از طريق رسانه‌ها شنيده‌ام اما اميدوارم کي‌روش در ايران بماند. فدراسيون بايد قرارداد کي‌روش را تمديد کند. او با فوتبال روز دنيا آشناست و مي‌‌توانيم از تجربيات اين مربي استفاده کنيم. شما ديديد که کي‌روش چگونه ميانگين دوندگي بازيکنان را از شش تا هفت کيلومتر به 10 کيلومتر رساند و اين کار بزرگي بود.

به نقل از تسنيم، وي در مور برخي انتقادها از کي‌روش مبني بر اينکه تيمش فوتبال خوبي را مقابل نيجريه به نمايش نگذاشت، تأکيد کرد: معتقدم نبايد از تيم ملي‌ انتظار زيادي داشته باشيم يا توقع داشته باشيم که چهار يا پنج امتياز بگيرد. سطح فني فوتبال ما از تيم‌هايي که با آنها همگروه هستيم پايين‌تر است و با اين وضعيت بايد انتظارات منطقي داشته باشيم. خيلي‌ها معتقدند ايران بايد تهاجمي بازي کند و براي حمله برنامه داشته باشد ولي خوب دفاع کردن هم روشي از بازي است. اينکه بتوانيم خوب دفاع کنيم جزئي از فوتبال است. در ضمن شما بايد داشته‌هاي کي‌روش را هم در نظر بگيريد.

مدافع پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان در پاسخ به اين پرسش که «به نظر شما کدام تيم مدعي جدي قهرماني در جام جهاني 2014 است؟»، گفت: قبل از شروع جام جهاني از برزيل، اسپانيا، آرژانتين و آلمان به عنوان شانس‌هاي مسلم قهرماني نام برده مي‌شد. من فکر مي‌‌کنم اين جام در نوع خود قابل پيش‌بيني نيست و شايد جام شگفتي‌ها باشد. در بين مدعيان وضعيت آلمان را بهتر مي‌بينم ولي فکر مي‌‌کنم تيمي قهرمان خواهد شد که کسي فکرش را نمي‌‌کند. در اين جام بعضي تيم‌ها واقعاً عالي فوتبال بازي مي‌کنند که از آن جمله مي‌‌توان به تيم ملي‌ شيلي اشاره کرد. هيچکس فکر نمي‌کرد اسپانيا و انگليس حذف شوند و حالا ايتاليا هم در خطر حذف قرار دارد. اينها نشان مي‌دهد که در جام جهاني نمي‌توان تيمي را از پيش برنده و بازنده دانست.

سرمربي ذوب آهن در خصوص وضعيت اين تيم و فعاليت ذوبي‌ها در فصل نقل‌وانتقالات تأکيد کرد: احتمالا دو بازيکن جديد در دو پست مي‌‌گيريم. از امروز هم اردويي هشت روزه در کرج خواهيم داشت و دو بازي تدارکاتي با تيم‌هاي سايپا و تيم اميد برگزار خواهيم کرد. امسال تيم جوان و با انگيزه‌اي داريم و ميانگين سني ذوب‌آهن را پنج سال پايين‌تر آورده‌ايم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها