کد خبر: ۲۳۱۳۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، تيم ملي فوتبال اروگوئه در ديدار دوم خود در گروه D جام جهاني برزيل امشب و از ساعت 23 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه سائوپائولو مقابل انگليس صف آرايي خواهد کرد.

به نقل از فارس، اروگوئه در ديدار نخست با نتيجه سه بر يک مغلوب کاستاريکا شده و انگليس هم دو بر يک به ايتاليا باخته است. در نتيجه رويارويي اين دو تيم در ديدار امشب به نوعي تلاش براي حذف نشدن از جام است.

اسکار تابارز در مورد ديدار حساس تيمش مقابل انگليس گفت: اگر لوييس سوارز به ديدار با انگليس برسد، هيچ کس نبايد انتظار داشته باشد او همان طور که در ليگ برتر انگليس گلزني مي‌کرد بتواند در ترکيب تيم ملي هم گل بزند. اکنون سوالي که باقي مي‌ماند اين است که آيا او مي‌تواند کارهاي مهم و بزرگي براي تيم ملي کشورش انجام دهد يا نه. اين چيزي است که در ديدارهاي آينده مشخص مي‌شود.

تابارز در ادامه به تمجيد از خط حمله تيم ملي انگليس پرداخت. خط آتش انگليس شامل بازيکناني مانند وين روني، دنيل استاريج، رحيم استرلينگ، دني ولبک و استيون جرارد است که قرار گرفتن چنين بازيکناني کنار هم مي‌تواند هر حريفي را به ترس بيندازد.

تابارز در اين زمينه هم گفت: به عقيده من انگليس مقابل ايتاليا نمايش خوبي داشت. از تماشاي ديدار آنها نکاتي برداشت کرديم و مقابله با آنها بخشي از برنامه‌هاي ما براي اين ديدار است. انگليس بازيکنان با کيفيتي در خط حمله دارد. آنها چهار بازيکن دارند که هر لحظه امکان گلزني به ما را دارند. اگر بخواهيم واقع‌بين باشم بايد بگويم تجربه‌اي که استيون جرارد دارد در کنار خط دفاعي آنها که نمايش خوبي مقابل ايتاليا داشت مي‌تواند براي ما دردسر ساز شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها