کد خبر: ۲۳۱۰۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، وينسنت انياما، دروازه‌بان شماره يک تيم ملي نيجريه گفت: در بازي مقابل ايران موقعيتي جدي روي دروازه‌ام خلق نشد و درست مثل اين بود که در تعطيلات به سر مي‌بردم ولي بازي با بوسني‌و‌هرزگوين متفاوت خواهد بود و من هم آماده اين بازي هستم.

وي افزود: وظيفه دروازه‌بان اين است که با حرکات و واکنش‌هايش تيم را در بازي نگه دارد و طبعاً اين کار را در بازي مقابل بوسني هم انجام خواهم داد. بوسني از خط حمله پرجنب‌و‌جوشي برخوردار است و آنها برعکس ايران عقب‌نشني نخواهند کرد. بوسني همانند ما براي کسب پيروزي پا به ميدان مي‌گذارد، پس بازي تماشايي خواهد شد.

سنگربان ليل فرانسه تصريح کرد: در بازي مقابل بوسني به حمايت هواداران‌مان نياز داريم و اکنون زمان مناسبي براي اين نيست که بازيکنان نيجريه را سرزنش و در مورد اينکه چه کسي مقابل ايران ضعيف ظاهر شد، بحث کنيم. مردم نيجريه بايد ما را باور داشته باشند. بازي اول در جام جهاني هميشه دشوار است. قبول داريم مقابل ايران نتيجه خوبي نگرفتيم اما همچنان در اين رقابت‌ها هستيم و دو بازي ديگر در پيش داريم.

تيم‌هاي ايران و نيجريه دوشنبه شب در ورزشگاه بايکسادا شهر کوريتيبا به نتيجه تساوي بدون گل رسيدند تا اولين تساوي جام بيستم به نام اين دو تيم رقم بخورد.

ايران، آرژانتين، بوسني‌و‌هرزگوين و نيجريه در گروه F با يکديگر رقابت مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها