کد خبر: ۲۳۰۸۲۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۸     ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

مدیر اجرایی کمیته بازاریابی فدراسیون درباره استفاده از لوگوی جام‌جهانی به همراه عکس بازیکنان تیم ملی در تبلیغات تحت عنوان حامیان تیم ملی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان درباره این که آیا این تبلیغات با کمیته بازاریابی هماهنگ شده است، گفت: متاسفانه این روزها که مردم شریف و فوتبالدوست کشورمان در شوق و شعف پیگیری مسابقات جام‌جهانی 2014 برزیل هستند و اخبار مربوط به تیم ملی را مشتاقانه دنبال می‌کنند، تعدادی از تولیدکنندگان کالاهای مختلف بدون مجوز فدراسیون فوتبال از برندهای متعلق به فوتبال ملی استفاده غیرقانونی کرده و نه تنها در بزرگراه‌ها تابلوهای خود را با بهره‌برداری از برندهای نامبرده تبلیغ کرده، بلکه با سوءاستفاده از احساسات بی‌شائبه مردم، خود و کالای موردنظر را بدون پرداخت حقوق حقه فوتبال ملی، با استفاده از جو فوتبال مطرح می‌کنند.

مدیر اجرایی کمیته بازاریابی در ادامه گفت: متاسفانه علیرغم نامه‌های متعدد به سازمان صدا و سیما جهت همکاری و جلوگیری از این سوء‌استفاده‌ها، شبکه‌های مختلف صدا و سیما مخصوصا شبکه سوم سیما جهت سودجویی از جو فوتبال جام‌جهانی کمال همکاری را با این شرکت‌های متخلف می‌کنند. بر همین اساس جهت روشن کردن اذهان عمومی لازم می‌دانم اسامی شرکت‌هایی را که بدون اجازه و هماهنگی فدراسیون مبادرت به تبلیغات جام‌جهانی کرده‌اند، به اطلاع مردم حامی و دوستداران تیم ملی برسانم. اسامی شرکت‌ها و موسساتی که از فدراسیون مجوز گرفته‌اند نام به این شرح است:

همراه اول، بانک پاسارگاد، گلرنگ و اویلا.

لازم به ذکر است پیگرد قانونی در ارتباط با اسامی شرکت‌های ذیل که بدون مجوز عمل کرده و هیچ هماهنگی با فدراسیون فوتبال نداشته‌اند، در دست اقدام است.

اسامی شرکت های متخلف به شرح زیر است:

سامسونگ، مجتمع فرآورده‌های لبنی و بستی میهن، کیش چیس، صنایع غذایی به آرا (چاکلز)، دینا (دفتر تهران)، مادیران، تلویزیون TCL، ارتباط تامین شمس نوی (رایتل)، بانک کشاورزی، پارک ارم، گلستان، شهر فرش، قلم‌چی، اخوان، روغن موتور کاسپین، برنج میزبان، بانک پارسیان، بانک سرمایه، شیرآلات راسان، ایرانسل و کاچیران.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها