کد خبر: ۲۳۰۶۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

از اردوی ایتالیا تا آلبوم عکس در درفشی‌فر!

در برنامه‌ای که علی دایی برای آماده‌سازی تیمش به رحیمی ارائه داده بود دو اردوی آماده‌سازی دیده می‌شد. قرار بود شهریار با برپایی یک اردوی داخلی و یک خارجی شرایط قابل قبولی را برای تیمش فراهم آورد تا با آمادگی کامل پا به رقابت‌های لیگ چهاردهم بگذارد. همانگونه که از ابتدا مشخص بود، اردوی داخلی سرخپوشان که از امروز استارت خورده در سرعین اردبیل برگزار خواهد شد. اردویی 10 روزه که بخشی از تمرینات بدنسازی در آن به حالت اجرا درخواهد آمد. اما با توجه به شرایط اقتصادی پرسپولیس از همان ابتدا بحث اردوی خارجی در هاله‌ای از ابهام بود.

مانور قدرت اسپانسر

پس از آنکه از ترکیه یا کرواسی به عنوان اردوی خارجی سرخپوشان نام برده شد در نهایت دایی حکم به برپایی اردو در ترکیه داد چرا که به لحاظ اقتصادی برای باشگاه چندان هزینه‌بر نبود. اما در ادامه عنوان شد که سرخپوشان از اردوی برون‌مرزی منصرف شده‌اند قرار است به جای آن اردوی چند روزه‌ای را در یکی دیگر از شهرهای کشور برپا کنند اما مخالفت دایی با این امر سبب شد تا رحیمی دوباره برای برگزاری اردوی خارجی دست به دامان منابع مالی باشگاه شود. منابعی که پس از قدرت‌نمایی در درفشی‌فر محل تمرین سرخپوشان رسما فعالیت خود از باشگاه پرسپولیس را علنی کرد تا مباحث حاشیه‌ای مطرح شده پیرامون این منابع اقتصادی تا حدی فروکش کند. حتی در ابتکاری تازه مدیران پرسپولیس قصد دارند تا با قرار دادن عکس‌های بازیکنان و کادرفنی دور و بر درفشی‌فر به نوعی حس اعتماد دایی و شاگردانش را نیز به دست آورند.

از ترکیه تا ایتالیا

مخالفت دایی با تغییر در محل اردوی دوم سرخپوشان تا حدی معادلات اقتصادی رحیمی را بر هم زد از این رو مدیرعامل سرخپوشان با هماهنگی با هیأت مدیره در نهایت مجوز برپایی اردو در خارج از کشور را به دست آورد. حتی گفته می‌شود که مقامات پرسپولیس یک سورپرایز اساسی برای دایی و شاگردانش دارند، به طوری که سرخپوشان که حتی برای برپایی اردو درترکیه و کرواسی با مشکل اقتصادی روبه‌رو بودند و حتی این اردو تا آستانه لغو نیز پیش رفت حال شنیده می‌شود که قرار است اردوی برون‌مرزی پرسپولیس در کشور ایتالیا برگزار شود. البته تا این لحظه درخصوص شهر یا محل دقیق این اردو خبری به بیرون درز پیدا نکرده است اما آنچه مشخص است مدیران باشگاه قصد دارند با شروع توفانی خود به نوعی کم و کاستی‌های اخیر در پرداخت کمک‌های مالی خود به پرسپولیسی‌ها را جبران کنند و دوباره فضایی دوستانه و با امنیت مالی مناسب را در حوزه‌های مختلف باشگاه به‌وجود آورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها