کد خبر: ۲۳۰۶۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پايگاه 598 به نقل از فيفادي،جنگ پنهانی در باشگاه پرسپولیس برای انتخاب برند پیراهن فصل آینده آغاز شده است. آل‌اشپورت شرکت معروف تولید البسه که ابتدا توسط پرسپولیس و در زمان مدیریت حبیب کاشانی توسط پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد، همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و البته چند سالی است که برند اول فوتبال ایران محسوب می‌شود. بازاریابی فوق‌العاده مدیران این شرکت در ایران باعث شده تا به رغم کیفیت نه چندان مطلوب این شرکت (با تکیه به ادعاهایی که در تمام این سال‌ها مطرح شده)، اکثر تیم‌های باشگاهی و حتی تیم ملی ما با این شرکت آلمانی قرارداد امضاء کنند، اما به‌نظر می‌آید در فصل جدید شاهد اتفاق جدیدی حداقل در پرسپولیس خواهیم بود.

البته علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس به مدیران این شرکت وعده داده که پس از برگزاری نشستی احتمالاً قراردادشان را تمدید خواهند کرد اما به نظر مقاومت‌های شدیدی از سوی ۲ گروه صورت گرفته است.

علی دایی بعنوان یکی از تولیدکنندگان پرقدرت لباس‌های ورزشی از همان ابتدا مخالف آل‌اشپورت بود، چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی! هنوز فراموش نکرده‌ایم که او به هنگام امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با این شرکت برای استفاده از توپ‌های آل‌اشپورت چه سروصدایی کرد و طی تمام این سال‌ها بارها در برنامه ۹۰ از بی‌کیفیت بودن تولیدات آل‌اشپورت خبر داد. حال او خودش یک سر این ماجرا است. او به رحیمی اعلام آمادگی کرده تا تولیدات شرکت «دایی» را برای فصل بعد در اختیار پرسپولیس بگذارد. ضمن این‌که اعلام کرده اگر تولیدی دایی مدنظر او نیست شرکت‌های خارجی که او نمایندگی شان در ایران را برعهده دارد حاضرند با پرسپولیس همکاری کنند! البته تلاش‌های دایی برای متقاعد کردن رحیمی و هیات مدیره بیشتر از اعلام آمادگی بوده و او از طریق اطرافیانش فشار مضاعفی را به یکی وارد آورده است،

اما به‌نظر می‌رسد برخلاف تلاش‌های شرکت آل‌اشپورت و علی دایی، برگ برنده در اختیار اسپانسر و تنی چند از اعضای هیات مدیره است، چراکه به‌نظر می‌رسد آنها با شرکت تولیدی ماکرون ارتباط بسیار صمیمانه‌ای داشته و حتی به رغم این‌که با شرکت آل‌اشپورت قرارداد دارند، در حال حاضر در سایت رسمی این باشگاه در حال تبلیغ برند ماکرون هستند.

جالب این‌جاست که نام این برند در کنار نام اسپانسر اصلی باشگاه (بهنام پیشرو کیش) آمده تا ثابت شود ظاهراً ارتباط تنگاتنگی بین این ۲ گروه وجود دارد. از این رو با توجه به ارتباطات اسپانسر با این تولیدی بسیار بعید است که آل‌اسپورت و دایی فرصتی برای متقاعد کردن رحیمی برای امضای قرارداد با شرکت‌های خود شوند.
حال باید منتظر بود و دید این جنگ شدید و البته پنهانی در پایان به سود کدام گروه به پایان خواهد رسید. آل اشپورت، دایی یا ماکرون؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها