کد خبر: ۲۳۰۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۲۱ مهر ۱۳۹۰
سوال اينجاست چگونه اين فرزند شهيد، با چنين اتهامي و با اين سرعت بازداشت مي شود در صورتي كه افرادي همچون فائزه هاشمي ...
به گزارش598 به نقل از خبرگزاري دانشجو، ميثم نيلي، فعال رسانه‌اي ارزشي، با شكايت علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي توسط قوه قضائيه بازداشت شده است.
  
ميثم نيلي كه مسئول حقوقي سايت خبري رجا مي‌باشد، طي اين شكايت به شعبه مربوطه مراجعه كرد و پس از دفاع و توضيحات، قرار بازداشت وي صادر شد.
 
طي اين جريان قاضي پرونده از وي طلب وثيقه كرده بود و نيلي يك روز پس از آن وثيقه را تقديم دادگاه كرد، كه قاضي پرونده نيز وثيقه را قبول نكرده و بدين ترتيب نيلي روانه بازداشتگاه شد.

گفته مي شود كه شاكي پرونده، كه علي لاريجاني مي‌باشد تقريبا 45 بار عليه سايت خبري رجانيوز شكايت كرده است.

حال سوال اينجاست چگونه اين فرزند شهيد ( فرزند شهيد نيلي از شهداي 72 تن) با چنين اتهامي و با اين سرعت بازداشت مي شود در صورتي كه افرادي همچون فائزه هاشمي كه اتهاماتي همچون اقدام عليه امنيت ملي و حضور در راهپيمايي‌هاي غير قانوني عليه نظام جمهوري اسلامي، در خرداد 88 و 25 بهمن 89 و ... را در كارنامه خود دارد، با وجود ارسال احضاريه، در دادگاه حاضر نمي‌شوند و دادگاه نيز به وي يك ماه مهلت مي‌دهد!
 
دستگاه قضائي كشورمان پاسخ چنين برخوردهاي سليقه اي را به امت حزب‌الله و شهيدپرور بدهد و اجازه ندهد برخي با استفاده از امتياز آقازاده بودن بتوانند از برخي موقعيت‌ها سوءاستفاده كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
دستگاه قضایی متاسفانه کاملا سیاسی شده است. آقای لاریجانی به داد این سیستم برسید!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها