کد خبر: ۲۲۹۸۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
روز پنجشنبه یک بازیکن جوان لیگ یکی به پرسپولیس پیوست .

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت ، احمد نوراللهی که فصل قبل در تیم لیگ یکی فولادیزد بازی می کرد با قراردادی سه ساله سرخپوش شد تا علی دایی همزمان بی خیال قاسم حدادی فر و قاسم دهنوی شود.

 

نورللهی که سهمیه زیر 23 سال به حساب می آید اصالتا متولد آزاد شهر گلستان است اما بیش از 5 سال را در یزد گذرانده.کاشف او هم یک مربی یزدی سازنده به نام  محمد حسین جعفری است که در نوجوانی نوراللهی را مسابقات  این رده سنی دیده و به یزد آورده بود.


نوراللهی بازیکن نسبتا خوش استیلی است و قد و قامت مناسبی دارد.او هم خوب شوت می زند هم سرزن است و استیلی مشابه رضا حقیقی دارد و  احتمالا به عنوان رقیب در کنار او خواهد بود.نوراللهی در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در تیم امید به این تیم دعوت شد و در فهرست 30 نفره وینگادا هم جا گرفت.


نکته جالب اینکه قرارداد  فصل گذشته این بازیکن با فولاد یزد 40 میلیون تومان بوده که باید دید در پرسپولیس چند برابر  شده است.البته قرارداد نوراللهی با فولاد یزد یک سال دیگر ادامه داشته اما او هم رضایتنامه اش را گرفته هم اینکه مالیات و خروجی اش  را پرداخت کرده است.


طی بازه زمانی حدودا 6 ساله ای که نوراللهی در یزد بوده  بازی های نسبتا خوبی  انجام داد و عملکردش آنقدر خوب بوده که همه از این بازیکن راضی باشند.با اینکه نوراللهی در پست هافبک دفاعی بازی می کند اما فصل قبل سه گل برای تیمش زد تا نشان دهد در این بخش هم  بازیکن قابلی است.نوراللهی فصل قبل تنها در سه بازی تیمش در لیگ یک غایب بود و 21 بار در ترکیب اصلی قرار گرفت که حاصل این حضور 1817 دقیقه بازی برای تیمش بود.


گفته می شود این بازیکن جوان  و کم حرف به لحاظ اخلاقی هم  مورد تائید یزدی های اخلاق مدار بوده  اگر در پرسپولیس درست هدایت شود می تواند  به یکی از خوب های این تیم و لیگ برتر تبدیل شود.نوراللهی فصل گذشته از سوی هیات فوتبال یزد به عنوان پدیده تیم های این استان انتخاب شد اما باید دید  در پرسپولیس بزرگ چه خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها