کد خبر: ۲۲۹۸۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
اين بازيكن ارمنستاني توسط مهاجم سابق استقلال به قلعه‌نويي معرفي شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز،  آرش برهاني امروز به باشگاه استقلال رفت و طبق توافقاتي كه هفته پيش با اين تيم به دست آورده بود قراردادش را به مدت دو سال ديگر تمديد كرد.


طبق كسب اطلاع خبرنگار بانك ورزش، يك مدافع ارمنستاني روز سه شنبه براي شركت در تست‌هاي باشگاه استقلال وارد تهران مي‌شود. اين بازيكن توسط مهاجم سابق استقلال كه اين روزها در بازار نقل و انتقالات بازيكن است، به قلعه‌نويي معرفي شده است. اين مدافع جزو ملي‌پوشان ارمنستان است.



دیگر خبراینکه با حضور امید ابراهیمی در استقلال خیلی ها گمان می کنند او جای آندرانیک تیموریان راهی این تیم شده و آندو به تیم دیگری ملحق می شود اما سرژیک تیموریان برادر او چنین نظری ندارد. او در این باره می گوید: «آندو هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است. او از چند تیم قطری پیشنهاد دارد اما همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرده ایم. حضور امید ابراهیمی در استقلال به منزله رفتن آندو نیست و او در ایران فقط پیراهن استقلال را می پوشد.»



او می افزاید: «اگر با مسئولان تیم های قطری به توافق نرسیم و پیشنهاد استقلال هم پیشنهاد خوبی باشد، آندو در استقلال می ماند اما همانطور که گفتم او تصمیم نهایی اش را بعد از جام جهانی می گیرد زیرا فعلا تمرکزش روی بازی های تیم ملی است و دوست ندارد به نقل و انتقالات فکر کند.»

 

بهرام افشارزاده هم درباره روند نقل‌‌وانتقالات باشگاه استقلال عنوان کرد: «نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال به خوبی پیش می‌رود. ما از شش سهمیه لیگ برتری، تاکنون سه بازیکن جذب کرده‌ایم و در هفته جاری نیز اسامی سه بازیکن دیگر را اعلام خواهیم کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها