کد خبر: ۲۲۹۷۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
رسانه های داخلی امنیت ملی را فدای رنکینگ خود نکنند:
شاید بتوان بزرگترین کامیابی تروریست های داعش را در عملیات روانی و فریب دادن افکار عمومی از طریق ابزارها و شبکه های اجتماعی ساخته صهیونیست ها دانست حربه ای که از آن می توان به عنوان یکی از موثرترین عوامل پیشروی داعش در استان های تصرف شده عراق بدون هیچ گونه درگیری نام برد. حربه ای که داعش با همکاری رسانه های خارجی و شبکه های اجتماعی توانست بخش عمده ای از ارتش عراق را منفعل و وادار به فرا کند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شاید بتوان بزرگترین کامیابی تروریست های داعش را در عملیات روانی و فریب دادن افکار عمومی از طریق ابزارها و شبکه های اجتماعی ساخته صهیونیست ها دانست حربه ای که از آن می توان به عنوان یکی از موثرترین عوامل  پیشروی داعش در استان های تصرف شده عراق بدون هیچ گونه درگیری نام برد.

استفاده از تاکتیک های چون انتشار اخبار ساختگی و جعلی درباره پیروزی و فتوحات داعش، بزرگ نمایی عملیات ها، ابهامات عددی در خصوص توان نظامی داعش، قهرمان سازی از فرماندهان تروریست های داعش و انتشار اخبار کذب تنها نمونه ای از عملیات روانی دشمن در روزهای گذشته بوده است.



حربه ای که داعش با همکاری رسانه های خارجی همچون العربیه، الجزیره، رویترز، بی بی سی و ... و همچنین شبکه های اجتماعی چون فیس بوک، تویتر یا شبکه های اجتماعی موبایلی توانست بخش عمده ای از ارتش عراق را منفعل و وادار به فرا کند.

اما در این بین بازی برخی از رسانه های داخلی همسو با رسانه های فوق الذکر در ایجاد انحراف خبری در جهت اهداف عملیات روانی داعش قابل تامل می باشد که این رسانه ها بدون توجه به منافع و امنیت ملی اقدام به انتشار اخبار کذبی چون پیشروی داعش تا نزدیکی مرزهای ایران، تخلیه شهرهای مرزی، حضور گردان های سپاه در عراق و ... می نمایند.

رسانه هایی که امنیت ملی را فدای رنکینگ و جذب مخاطب می نمایند و علی رغم تکذیب رسانه های رسمی کشور همچنان بر انتشار اخبار کذب العربیه و رویترز اصرار می ورزند.

لذا در این بین ضروری به نظر می رساند که در رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی از انتشار اخبار بدون منبع و کذب رسانه های حامی جریان تروریست در جهان خود داری نموده و رسانه ی خود را محلی برای بازنشر تریبون های بدنام و کذاب جهانی قرار ندهند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها