کد خبر: ۲۲۹۴۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
پرسپولیس هنوز سه سهمیه لیگ برتری دارد و دست دایی برای جذب ستاره های مدنظرش حسابی باز است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، پرسپولیس به حرکت خود در فصل نقل و انتقالات شتاب بخشیده است اما باید دید با توجه به نیازهای دایی و کمبودهایی که در تیمش احساس می کند چند جای خالی و چند سهمیه برای او باقی مانده است که می تواند با بازیکنان شاخص لیگ برتری که بیشترشان سهمیه بزرگسال را پر می کنند، ببندد.

 

فعلا با احتساب اینکه ملی پوشانی مثل حقیقی، سیدجلال و پولادی حتما در پرسپولیس خواهند ماند و مشکلی برای ادامه حضور خلعتبری در این تیم وجود ندارد تعداد بازیکنان بزرگسال پرسپولیس به 15 خواهد رسید.

 

با احتساب خریدهای جدید پرسپولیس این تیم فعلا نیلسون، بنگر، سیدجلال، خانزاده، میثم حسینی، پولادی، ماهینی، حقیقی، کفشگری، علی عسگری، عباس زاده، خلعتبری، دغاغله، مکانی و رضا نوروزی را در سهمیه بزرگسال خود جای داده است و با توجه به اینکه امسال تعداد بازیکنان بزرگسال باشگاه محدود شده و حداکثر باید 18 نفر باشد دایی سه ازیکن بزرگسال دیگر می تواند جذب کند.

 

همچنین از آنجایی که سوشا مکانی، رضا نوروزی و مهدی دغاغله هم از تیم های لیگ برتری به پرسپولیس آمده اند سرخ ها سه سهمیه لیگ برتری دیگر را خالی دارند.

 

از بین خریدهای جدید پرسپولیس مهدی طارمی مهاجم سابق ایرانجوان بوشهر که از لیگ یک آمده سهمیه زیر 23 سال به حساب می آید همان طور که از بین جوان های پرسپولیس فقط عالیشاه و صادقیان سهمیه زیر 23 سال به حساب می آیند و حتی اگر خانزاده به تیم برگردد او هم بازیکن بزرگسال خواهد بود.

 

با این حساب و اگر قاسم حدادی فر را دیگر خرید لیگ برتری و بزرگسال پرسپولیس به حساب بیارویم دایی دو جای خالی دیگر برای جذب ستاره های مد نظرش دارد که البته با توجه به نیاز شدیدی تیم در پست هافبک تهاجمی به نظر می رسد باید در این منطقه اقدام به خرید بازیکنان شاخص و ستاره کند؛ البته اگر بازیکنی در حد پرسپولیس باقی مانده باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها