کد خبر: ۲۲۹۴۱۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
طی طوماری بیان گردی:
بانوان شرکت کننده در گردهمایی بزرگ «بانوان منتظر» با امضاء طوماری نگرانی خود را از تصویری شدن تلفن های همراه ابراز داشتند و از اعضای شورای عالی فضای مجازی خواستند به هیچ اپراتوری مجوز ارتباط تصویری را ندهند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، بانوان شرکت کننده در گردهمایی بزرگ «بانوان منتظر» با امضاء طوماری نگرانی خود را از تصویری شدن تلفن های همراه ابراز داشتند و از اعضای شورای عالی فضای مجازی خواستند به هیچ اپراتوری مجوز ارتباط تصویری را ندهند. متن طومار بدین شرح است:

بسمه تعالی

زمزمة راه‌اندازی «ارتباط تصویری» تلفن‌های همراه، جامعة زنان و خانواده‌ها را به شدت نگران کرده است و این سؤال را در اذهان بسیاری پدید آورده که مگر مسئولانی که صحبت از راه‌اندازی چنین سرویس‌هایی می‌کنند در میان مردم زندگی نمی‌کنند؟! آیا آنها زخم‌ها و دردهایی که به واسطة این خدمات جرم‌خیز بر بسیاری از خانواده‌ها وارد شده و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را که بر جای گذاشته است، نمی‌بینند؟!

«ارتباط تصویری» با فرهنگ حجاب، حیاء و عفافِ زن مسلمان مغایرت دارد. ابتدایی‌ترین حقوق ما زنان که آرامش در داخل خانة خودمان است با «ارتباط تصویری» پایمال می‌شود.

ما جامعة بانوان از اعضاء و مدیر محترم شورای عالی فضای مجازی انتظار داریم که به وظائف ذاتیِ خویش که تهدید زدایی از فضای مجازی است عمل نموده و به هیچ یک از اپراتورهای تلفن همراه مجوز راه‌اندازی این امکانِ خانواده‌ستیز را ندهند. 




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها