کد خبر: ۲۲۹۲۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،در حالی که پرسپولیسی‌ها منتظر بازگشت کریم انصاری‌فر به پرسپولیس بودند، علی دایی که امید چندانی به جذب کریم نداشت، با خرید رضا نوروزی، خط حمله تیمش را تقویت کرد.

رضا نوروزی که نیم‌فصل لیگ سیزدهم مدنظر علی دایی بود، با نیم‌فصل تاخیر پرسپولیسی شد.

دایی در حالی رضا نوروزی را به خدمت گرفت که هواداران پرسپولیس منتظر بازگشت کریم انصاری فرد بودند اما دایی که پیش‌بینی می‌کند کریم بعد از جام جهانی لژیونر شود، به مدیران باشگاه دستور داد با رضا نوروزی قرارداد ببندند.

جالب است بدانید وقتی مدیران پرسپولیس برای بار دوم با نوروزی تماس گرفتند و از او خواستند برای عقد قرارداد به باشگاه بیاید، نوروزی در جواب این پیشنهاد گفت اگر قصد برگرداندن انصاری فرد را دارید، اجازه بدهید من به سایر پیشنهادهایم فکر کنم.

این پیام نوروزی به گوش دایی رسید و سرمربی پرسپولیس هم به نوروزی پیغام داد کریم انصاری فرد به پرسپولیس نمی‌آید، او با توجه به گلی که در بازی دوستانه ایران و آنگولا زد از همین حالا که جام جهانی شروع نشده، پیشنهاد خارجی دارد و بعد از جام جهانی لژیونر می‌شود. تو با خیال راحت به پرسپولیس بیا.

دایی قرار است پیراهن شماره 10 پرسپولیس را هم به نوروزی بدهد.

رضا نوروزی برای بازی در خط حمله پرسپولیس باید با عباس‌زاده و سیدصالحی رقابت کند. البته باتوجه به خرید دغاغله و جدایی محسن مسلمان، احتمال دارد دایی تغییر روش بدهد و تیمش را به گونه‌ای در زمین بچیند که همزمان خلعتبری، صادقیان، دغاغله، نوروزی و عباس‌زاده در ترکیب باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها