کد خبر: ۲۲۹۰۷۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، بهادر عبدي در خصوص شرايطش اظهار داشت: هنوز وضعيتم در باشگاه راه‌آهن مشخص نشده است، اميدوارم طي چند روز آينده شرايط باشگاه مشخص شود تا تکليف‌مان را بدانيم.

به نق از فارس، وي در مورد اينکه گفته مي‌شود او با چند تيم از جمله سايپا و پيکان صحبت کرده خاطرنشان کرد: اسم تيم خاصي را نمي‌آورم، اما با چند تيم صحبت کرده‌ام و از آنها اجازه گرفته‌ام تا شرايط راه‌آهن مشخص شود و پس از آن در مورد پيوستن به اين تيم‌ها صحبت‌هاي نهايي را انجام دهيم.

هافبک راه‌آهن در مورد اينکه آيا هنوز تصميم قطعي براي رفتن از اين تيم نگرفته گفت: خيلي دوست دارم که شرايط مهيا شود و در اين تيم بمانم اما هر روز شرايط سخت‌تر مي‌شود، اميدوارم تا 5، 6 روز آينده تکليف مشخص شود تا بتوانيم تصميم خوبي در اين زمينه بگيريم.

عبدي در مورد اينکه صحبت‌هايي مبني بر انتقال راه‌آهن به مازندران شده است تصريح کرد: فکر نمي‌کنم چنين اتفاقي رخ دهد، متأسفانه يا خوشبختانه ما به حدي قراردادمان را دريافت کرده‌ايم که مي‌توانيم از باشگاه شکايت کنيم و پس از آن بازيکن آزاد مي‌شويم. ما با راه‌آهن تهران قرارداد داريم، اميدوارم اين اتفاق رخ ندهد زيرا بازيکنان زيادي از تيم جدا خواهند شد.

وي افزود: اگر اين اتفاق رخ دهد عمر تيم يکي دو سال بيشتر نخواهد بود. تجربه نشان داده است که کار خوبي نيست و نمي‌تواند باعث موفقيت تيم شود.

هافبک راه‌آهن در مورد اينکه چند درصد از قراردادش را دريافت کرده، گفت: ما حدود يک سال پيش 30 درصد قرارداد را دريافت کرديم و نزديک به يک سال است که يک قران هم از باشگاه دريافت نکرده‌ايم. اميدوارم شرايط باشگاه هر چه زودتر مشخص شود تا بتوانيم در مورد آينده خود تصميم بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها