کد خبر: ۲۲۸۸۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
پرسپولیس با نخستین خرید گرانقیمتش نشان داد که برای حضور در بازار نقل و انتقالات کیسه ای پرپول دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت ، نگرانی هواداران پرسپولیس در خصوص جذب ستاره ها تا همین بعد از ظهر یکشنبه ادامه داشت و نگرانی شان هم به جا بود.

 

پرسپولیس بعد از جذب یک مهاجم گمنام لیگ یکی و یک مهاجم متوسط لیگ برتری هیچ بازیکن شاخصی را  در اختیار نگرفته بود و پروژه جذب ستاره هایی مثل عبدالله کرمی، قاسم حدادی فر و رضا نوروزی مبهم و پیچیده به نظر می رسید.

 

در این میان غیبت 12 روزه علی دایی هم به نگرانی ها اضافه می کرد چرا که در غیاب دایی هیچ فرد دیگری کار مذاکره و چانه زنی با ستاره ها را انجام نمی داد و رحیمی هم همه پروژه ها را مسکوت نگه داشته بود تا دایی از سفر برگردد.

 

دیروز بعد از ظهر اما سوشا مکانی خیلی زود پرسپولیسی شد و دایی موفق شد یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل لیگ برتر را به چنگ بیاورد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که سوشای ملی پوش مورد توجه شدید استقلالی ها بود و حالا پرسپولیس و دایی در مصاف هر ساله با رقیب سنتی یک بر صفر جلو افتاده اند.

 

پرسپولیس با جذب مکانی پروژه جذب ستاره ها را کلید زد و حالا می شود منتظر نهایی شدن قرارداد با بازیکنانی مثل نوروزی (یا انصاری فرد)، حدادی فر و البته عبدالله کرمی بود که البته شاید به نتیجه رسیدن برخی از این پروژه ها به سرعت آنچه در خصوص سوشا اتفاق افتاد نباشد.

 

از طرفی با جذب سوشا مکانی ثابت شد برخلاف آنچه پیشتر گفته می شد یا به نظر می رسید پرسپولیس برای خرید بازیکنان شاخص چندان بی پول هم نیست.

 

گفته می شود با شگاه پرسپولیس برای قرارداد مکانی پرسپولیس 150+700 میلیون تقبل خواهد کرد و با وجود کاستن از قراردادهای میلیاردی مکانی یکی از گرانقیمت های فصل آینده پرسپولیس خواهد بود.

 

حال پرسپولیس با جذب سوشا مکانی و محکم کردن خط دروازه اش استقلال را در پروژه نقل و انتقالات عقب گذاشته و رسما وارد بازار خرید و درو کردن ستاره ها شده است؛ اتفاقی که برای باشگاه رقیب هنوز رخ نداده و یک برتری قابل اشاره به نظر می رسد.

 

البته معمولا فصل نقل و انتقالات فراز و فرودهای زیادی دارد و باید منتظر روزهای آینده بود دید و بعد از به چنگ آوردن سوشا به عنوان  اولین میوه نوبرانه سبد خرید دایی، پرسپولیس در جذب ستاره های ملی پوش و مهره های شاخص لیگ همچنان موفق خواهد بود یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها