کد خبر: ۲۲۸۷۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

بعد از جام جهانی شانس آن چنانی را نمی توان برای لژیونر شدن دوباره جواد نکونام متصور شد.‌ هافبک 33 ساله تیم ملی کشورمان با همین احتمالات به وقایع پس از جام جهانی می‌نگرد و محتمل می‌داند مجاب به بازگشت شود. از این رو شماره 6 تیم ملی می‌کوشد دوباره روزنه بازگشت خود به استقلال را باز کند و بار دیگر به ترکیب تیمی باز گردد که فصل سیزدهم به بهانه اختلاف با امیرقلعه نویی رهایش کرد و رفت.

پرسش این است که آیا امیرقلعه نویی با بازگشت جواد نکونام موافقت خواهد کرد؟

درلیستی که سرمربی استقلال به افشارزاده داده نامی از نکو برده نشده است.

احتمالاً این تصمیم به دلیل اختلافهای فصل سیزدهم گرفته شده و ازسویی نامشخص بودن آینده کاپیتان تیم ملی که نیم فصل دوم گذشته را در تیم الکویت پشت سرگذاشت، اما اگر نکونام برای بازگشت به استقلال اعلام آمادگی کند، ممکن است امیر قلعه نویی هم در تصمیمش تجدید نظرکرده و همان فرایندی که دربازگشت فرهاد مجیدی به استقلال طی شد، این بارنیزدر قبال نکونام تکرارشود.

در این چند روز نکونام حسابی عکس هایی آبی از خود منتشر کرده، حتی دوباره خودش را یک استقلالی معرفی کرده است. در واقع نکونام می‌کوشد با این روش نام خود را دوباره درذهن امیر قلعه نویی جا بیندازد و سرمربی استقلال را برای بازگرداندنش اغوا کند. آنچه شاید موجب جوش خوردن این انتقال شود، نقش غیرقابل انکار پدر نکو باشد که ارتباط نزدیکی با امیر قلعه نویی دارد.

به یاد داریم وقتی که شماره 6 می‌خواست از لالیگا به استقلال بیاید، پدرش نقش کلیدی در بازگشتش داشت و مذاکرات پشت پرده ای بسیاری با قلعه نویی حول همین محور انجام داد و قلعه نویی نیز بعدها پدر نکونام را به دلیل اینکه زمینه حضور این بازیکن را در استقلال فراهم کرد، ستود.

حال ممکن است دوباره پدر کاپیتان تیم ملی با توجه به اینکه می‌داند شاید بعد از جام جهانی پیشنهاد آن چنانی نداشته باشد، باب مذاکرات پنهانی دوباره با امیر قلعه نویی را باز کند تا زمینه بازگشت نکونام به استقلال فراهم شود. البته این مذاکرات وقتی شدت خواهد گرفت که نکونام در جام جهانی درخششی نداشته باشد. چنانچه شماره 6 بتواند در جام جهانی گل بزند ممکن است از برخی تیمهای کشورهای حوزه خلیج فارس نیز پیشنهاد‌هایی دریافت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها