کد خبر: ۲۲۸۶۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: «رضا حقیقی غوره نخورده مویز شده است و باید به جایگاهی برسد که شماره هشت‌ها را بشناسد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی جباری با اشاره به پوشیدن پیراهن شماره 8 تیم ملی توسط رضا حقیقی گفت: «در گذشته همه افرادی که در فوتبال حضور داشتند حرمت‌شان حفظ می‌شد اما فدراسیون فعلی حرمت‌ها را نگه نمی‌دارد. فدراسیون باید حرمت پیراهن شماره 8 تیم ملی را نگه می‌داشت. کسانی این شماره را پوشیده‌‌اند که همیشه بازیکنان ثابت تیم ملی بودند اما مشخص نیست حقیقی در لیست 11 نفره تیم ملی در جام جهانی قرار بگیرد یا نه. حقیقی می‌تواند آینده فوتبالی خوبی داشته باشد اما نباید شماره 8 تیم ملی را که بر تن بزرگان  فوتبال ایران بوده، به او می‌دادند.»

 

اما رضا حقیقی در واکنش به این اظهارات علی جباری گفت: «وقتی یک پیشکسوت حرفی می‌زند باید به آن احترام گذاشت اما باید بگویم پیراهن شماره 8 لیاقت خود کریمی بود. همه پیراهن شماره 8 تیم ملی را به نام کریمی می‌شناسند. زمانی که پیراهن شماره 8 تیم ملی را به من رسید شوکه شدم چون هم افتخار بزرگی نصیبم شده بود و هم مسئولیت سختی بر عهده‌ام قرار گرفته بود.»

 

هافبک تیم ملی ادامه داد: «برای همه مردم شماره 8 تیم ملی علی کریمی است، حالا چه من این پیراهن را بپوشم،‌ چه بازیکن دیگری این شماره متعلق به علی کریمی است. ای کاش خودش در جام جهانی این پیراهن را می‌پوشید و بازی می‌کرد و همه از بازی آن لذت می‌بردند.»

 

علی جباری در تازه ترین اظهارنظرش به این اظهارات رضا حقیقی واکنش نشان داده و گفته: «متاسفانه حرمت‌ها از بین رفته است. او می‌تواند در رابطه با من از پرسپولیسی‌ها سوال کند. متاسفانه حقیقی غوره نخورده مویز شده است. حقیقی باید تلاش کند تا به جایگاهی برسد که بنده بخواهم شماره هشت‌ها را به او معرفی کنم. هنوز این حرف‌ها برای او زود است و امیدوارم به جایی برسد که شماره هشت‌ها را بشناسد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها