کد خبر: ۲۲۸۵۲۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
شاید بیشتر افراد معتقد باشند که قهرمان این دوره از رقابت‌های جام جهانی که در برزیل برگزار می‌شود یکی از دو تیم آرژانتین یا برزیل است.

ناشران بازی کامپیوتری فیفا 2014 اما نظر دیگری دارند. این کمپانی که به خاطر تولید بازی‌های فیفا جایزه هم گرفته و به «EA گیمز» مشهور است، اخیراً نسخه جدیدی از بازی فوتبال را منتشر کرده که نسخه پیش از شروع تورنمنت است اما بعد از اجرای شبیه‌ساز این بازی که در آن 32 تیم حاضر در جام جهانی حضور داشتند، تیمی که موفق به قهرمانی شد و البته قهرمانی آن در مسابقات اصلی هم خیلی دور از ذهن نیست، آلمان بود.

این کمپانی در بیانیه‌ای نوشته:

    EA این توانایی را داشت که رقابت‌های 2014 را شبیه‌سازی کند و همه بازی‌های 32 تیم همان‌طور که در دنیای واقعی خواهد بود، برنامه‌ریزی شده بود. در این بازی آلمان موفق شد برزیل را در ورزشگاه ماراکانا و در وقت‌های اضافه با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و قهرمان شود.

اگر آلمان قهرمان شود تعداد قهرمانی‌هایش در جام‌جهانی‌ را به عدد 4 می‌رساند و تبدیل به اولین تیم اروپایی می‌شود که موفق شده در خاک یکی از کشورهای آمریکای جنوبی قهرمان جهان شود.

این کمپانی همچنین نوشته: «چهار سال پیش هم تقریباً پیش‌بینی کرده بودیم که اسپانیا قهرمان می‌شود». هرچند در آن زمان اسپانیا یکی از اصلی‌ترین و جدی‌ترین مدعیان قهرمانی بود و خیلی‌ها قهرمانی این تیم را پیش‌بینی می‌کردند.

این کمپانی اما پیش‌بینی‌های دیگری هم کرده است و براساس آنها نیمار با 6 گل زده برنده کفش طلا خواهد بود و البته آندرس اینیستا بهترین گل این تورنمنت را می‌زند، آن هم در بازی مقابل انگلیس.

در زیر اشاره‌ای به شرح پیش‌بینی‌های EA اسپورتس می‌کنیم:
فینال

برزیل یک - آلمان 2 (در وقت‌های اضافی)
بازی رده‌بندی

پرتغال یک – اسپانیا 3
نیمه‌نهایی

برزیل یک - پرتغال صفر

اسپانیا صفر - آلمان صفر (آلمان 5 بر 4 در پنالتی می‌برد)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها