کد خبر: ۲۲۸۴۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: «دلیلی ندارد با ابراهیمی تماس داشته باشیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهرزاد خلیلیان درباره وضعیت امید ابراهیمی با باشگاه سپاهان، اظهار داشت: «هیچ اطلاعی از شرایط ابراهیمی نداریم و نمی‌دانیم این بازیکن چه کار می‌کند.»

 

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سؤال که این باشگاه با ابراهیمی تماسی داشته یا نه؟ گفت: «دلیلی ندارد که با این بازیکن تماسی داشته باشیم. تا جایی که من می‌دانم ابراهیمی فوتبالش را مدیون باشگاه سپاهان است و معتقدم اگر این بازیکن باشگاه را دوست داشته باشد خودش برای مذاکره به باشگاه می‌آید.»

 

وی در واکنش به شایعاتی که در خصوص توافق ابراهیمی با پرسپولیسی‌ها و مذاکره‌اش با استقلالی‌ها به گوش می‌رسد، یادآور شد: «این موضوع را باید از خود این بازیکن بپرسید. ما هم این خبرها را شنیده‌ایم که از صحت و سقم آن خبر نداریم.»

 

خلیلیان ناراحتی ابراهیمی از این باشگاه به خاطر خط خوردنش از تیم ملی را بی دلیل دانست و افزود: «فقط ابراهیمی نبود که از تیم ملی خط خورد. یعقوب کریمی و شجاع خلیل‌زاده هم مانند او از تیم ملی خط خوردند اما از باشگاه ناراحت نیستند. بازیکن اگر حرفه‌ای باشد همه جوانب را در نظر می‌گیرد.»

 

وی همچنین درباره وضعیت مذاکره باشگاه سپاهان با گزینه‌های مدنظر کرانچار عنوان کرد: «در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم اما تا زمانی که به توافق نرسیم، نمی‌توانیم در این خصوص صحبتی کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها