کد خبر: ۲۲۸۰۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
طبق صحبت هایی که شنیدم استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده است و اکثر بازیکنانی که در لیست قلعه‌نویی بوده اند جذب شده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم استقلال این روزها یکی از گزینه های مربی گری در استقلال است و گفته می شود از بین او، زرینچه و پاشازاده دو نفر به کادر فنی استقلال اضافه خواهند شد.
 

وی درباره آخرین شرائط باشگاه استقلال گفت: من این هفته 2-3 بار به باشگاه رفتم طبق صحبت هایی که تو باشگاه شنیدم آقای نظری در حال تلاش هستند تا بهترین بازیکنان را جذب استقلال کنند.

 
پیشکسوت استقلال درخصوص اضافه شدنش به کادر فنی آبی ها اظهار داشت: برای من افتخار است که به کادر فنی استقلال بروم، من 4 سال کنار این تیم بودم و زحمت های زیادی هم در این مدت برای تیم کشیده ام

 
 
بیانی در پاسخ به این سوال که اگر شما به در کادر فنی قرار نگیریند از استقلال خواهید رفت؟!اعلام داشت: نه من همچنان در کنار تیم خواهم ماند.

 

وی درباره روند استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: طبق صحبت هایی که شنیدم استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده است و اکثر بازیکنانی که در لیست قلعه‌نویی بوده اند جذب شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها