کد خبر: ۲۲۷۹۹۵
زمان انتشار: ۰۰:۲۷     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
یک منبع آگاه در بیمارستان بهمن خبر برخی سایت ها مبنی بر درگیری میان تیم حفاظت آیت الله مهدوی کنی و تیم حفاظت ریاست جمهوری به هنگام عیادت سرزده حسن روحانی از آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، سایت هشت صبح در این رابطه نوشت: سایت های منتشر کننده خبر درگیری، دلیل آن را اصرار روابط عمومی ریاست جمهوری برای ورود عکاسان سایت ریاست جمهوری به اتاق محل بستری آیت الله مهدوی کنی علیرغم توصیه پزشکان عنوان کرده اند. 
 
یک منبع آگاه در محل بیمارستان بهمن در گفت وگو با هشت صبح، ضمن تکذیب هرگونه درگیری گفت: تیم خبری که معمولا در اکثر دیدارهای رئیس جمهوری همراه ایشان است چهارشنبه شب به دلیل ناگهانی بودن تصمیم رییس جمهوری برای عیادت از آیت الله مهدوی کنی و سرعت عمل اسکورت ریاست جمهوری، عملا امکان همراهی ربیس جمهوری را نیافت. 
 
این منبع آگاه در ادامه گفت: تصاویری که از دیدار رئیس جمهوری و آیت الله مهدوی کنی مخابره شده مربوط به خبرگزاری های رسمی و یا دوربین های صدا و سیما است و ارتباطی با دولت ندارد. 
 
به گفته وی، از زمان اطلاع خبرگزاری ها از بیماری آیت الله مهدوی کنی، تعداد قابل توجهی از عکاسان و خبرنگاران رسانه ها در محل بیمارستان بهمن استقرار یافته اند که عکس های مخابره شده از مسئوولان کشور در هنگام عیادت از ایشان از سوی آنهاست.
 
وی در پایان گفت: عیادت رئیس جمهوری از آیت الله مهدوی کنی در فضای صمیمی و با حضور نزدیکان ایشان برگزار شد و رئیس جمهوری ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ایشان، دستورات لازم برای فراهم کردن همه امکانات لازم به منظور معالجه ایشان را صادر کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها