کد خبر: ۲۲۷۸۷۹
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، شیخ محمد ساهر آل سلیمان از فعالان فرهنگی سوریه که به عنوان میهمان سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به ایران آمده است در گفتگو با خبرنگار نهضت جهانی مقاومت به بررسی ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب پرداخته است که متن این مصاحبه در ادامه می آید.

تعریفتان از امام خمینی چیست؟

هر صد سال مردی می آید که راه کج امت را صاف می کند. در حالی که امت ومخصوصا جمهوری اسلامی در نابسامانی قرار داشت و زیر سلطه ی شاه قرار داشت خدا این مرد را برای امت فرستاد تا نجات دهنده ی ایران وسپس جهان باشد. البته اگر امت ها به جمهوری اسلامی اقتدا کنند.

نقش ایران در مقابله با آمریکا چیست؟

کافی هست که به آمریکا نه می گوید، یعنی نه به ستم کننده، نه به استکبار، نه به منزوی ساختن ملت ها. ایران در کنار مقاومت ایستاد واز آن پشتیبانی کرد. کافی هست که نه می گوید واین همه علیه شیطان بزرگ آمریکا خواهد بود.

نقش امام خمینی در بیداری اسلامی چیست؟

هنگامی که اسلام صریح، اسلام صحیح وموزون، اسلامی که علیه ظلم قیام می کند، اسلامی که عدالت را محقق می سازد، وقتیکه اسلام همچنین شخصی وهمچنین ملتی که چهره ی حقیقی اش را نشان دهد داشته باشد می توانیم نقش امام خمینی وبیداری که بیدار کردن مردم است، برطرف کردن غبار از روی چشمشان را بفهمیم.

وقتیکه چهره ی حقیقی اسلام نمایان شود مردم همه ی داشته هایشان را در راه زنده نگه داشتنش بذل می کنند، اما هنگامی که این اسلام را مردمی تکفیری تروریستی وتاریک دل تبلیغ کنند بیداری تحقق نمی یابد. ایران با اساس هایی که امام خمینی گذاشت وبا رهبری سید علی خامنه ای خدا سایه شان را روی سر ما نگه دارد، ایران با این روش خودش بیداری اسلامی هست وهر کس که در این راه قدم بردارد در زنده نگه داشتن اسلام شریک خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها