کد خبر: ۲۲۷۵۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

بعد از شایعه های خروج فرانک لمپارد و جدایی اشلی کول، اکنون به نظر می‌رسد، پیتر چک نیز به درهای خروج باشگاه لندنی نزدیک شده است.

به گزارش مترو، بعد از نمایش خیره کننده تیبو کورتوا سنگربان اتلتیکومادرید که به صورت قرضی از چلسی در آن تیم بازی می‌کند، سران باشگاه لندنی در نظر دارند قرارداد وی را تمدید کنند و او را جانشین پیتر چک نمایند.

کورتوا قبلا اعلام کرده بود که علاقه ای به حضور همراه با چک در یک تیم ندارد و دوست ندارد در چلسی برای قرارگیری در ترکیب اصلی با گلر اهل جمهوری چک رقابت کند. همین اظهار نظر موجب شده است تا سران چلسی به این فکر بیافتند، در صورتی که بتوانند با کورتوا قرارداد خود را تمدید کنند، پتر چک را به فروش رسانند تا گلر 21 ساله و آینده دار خود را از دست ندهند.

مطبوعات فرانسوی نیز در گزارش هایی فاش کردند که باشگاه پاریسن ژرمن مشتری شماره یک سنگربان چلسی است و اگر آبی های لندن بخواهند وی را به فروش رسانند پاریسی ها برای جذب وی وارد عمل خواهند شد. در یکی از گزارش ها نیز آمده بود که پیش از این، پیشنهاد معاوضه لاوتزی و چک با مبلغی پول یکی از گزینه های چلسی برای وارد مذاکره شدند با پاریسی ها برای جذب بازیساز آرژانتنی بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها