کد خبر: ۲۲۷۴۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

محمدرضا پرکاس مربی سابق صنعت نفت آبادان که هم‌اکنون مدیرفنی و مدیر آکادمی باشگاه الامارات است با گرفتن مدرک حرفه‌ای مربیگری اروپا (یوفا) نام خود را در فوتبال امارات مطرح کرد و باعث شد فدراسیون و مسئولان باشگاه الامارات به صورت ویژه به او تبریک بگویند و از او تجلیل کنند.

پرکاس مدیر 11 رده تیم‌های باشگاه الامارات هست و برنامه های مدونی برای تیم های پایه ای الامارات دارد ضمن اینکه او برنامه 5 ساله آکادمی باشگاه الامارات را نوشت که به تأیید AFC رسید.

او در مورد عدم توجه باشگاه‌های اماراتی به بازیکنان ایرانی می‌گوید: با نظر مدیران اماراتی دیگر بازیکنان ایرانی حق کار در این کشور را ندارند با اینکه این موضوع به عنوان قانون مطرح نشده اما به دلیل اینکه نام لیگ امارات خلیج عربی است مسئولان باشگاه‌ها جذب بازیکنان ایرانی را تحریم کرده‌اند!

پرکاس ادامه داد: سال 2008 نیز به همراه قاسمپور در الامارات کار می‌کردیم و اکنون هم با این باشگاه قرارداد دارم و با اینکه من تیم نفت را هم خیلی دوست داشتم و بدون هیچ چشمداشتی حاضر به همکاری با این باشگاه بودم اما مسئولان نفت دیگر مرا نخواستند.

وی در خاتمه پیرامون شانس موفقیت تیم‌ملی در جام‌جهانی گفت: اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم چون تیم بوسنی حریف درجه سه اروپایی است، فقط به شکست این تیم می‌توانیم امیدوار باشیم ضمن اینکه برای صعود از گروه باید کاری کنیم مثل ژاپن ، کره و … در اکثر ادوار جام جهانی شرکت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها