کد خبر: ۲۲۷۴۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: اميد ابراهيمي به ما اعلام کرد که در کنار ما خواهد بود اما براي تمديد قرارداد شرط‌هايي دارد.

 

مهرزاد خليليان در خصوص شرايط اين روزهاي سپاهان گفت: ما روز گذشته با شهاب گردان قراردادمان را تمديد کرديم چرا که او از بازيکنان با اخلاق فوتبال ماست و با اينکه مدت زيادي در سپاهان نيمکت نشين بود اما با رفتارش نشان داد که يک بازيکن حرفه‌اي است و در هفته‌هاي آخر هم دروازه‌بان اصلي سپاهان شد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: البته مي‌دانيم که رحمان احمدي هم يکي از بهترين بازيکنان سپاهان و تيم ملي است و براي او و حاج‌صفي که نماينده‌هاي سپاهان در جام جهاني هستند آرزوي موفقيت داريم. با هر دو نفر اين بازيکنان تلفني صحبت و برايشان آرزوي موفقيت کردم.

مديرعامل باشگاه سپاهان افزود: امروز هم اتفاق خوبي براي باشگاه سپاهان افتاد و در روز جانباز با همراهي تعداد زيادي از هواداران سپاهان به ديدار جانبازان سربلند کشورمان رفتيم و با گل‌هاي زرد و شيريني به آنها اين روز را تبريک گفتيم. نکته جالب حضور مهدي شريفي بازيکن سپاهان بود که در روز آخر از تيم ملي خط خورد اما با حضورش در آسايشگاه جانبازان نشان داد که يک فوتباليست همه چيز تمام است و درست است که از تيم ملي خط خورده اما او در ابتداي راه قرار دارد و مطمئن باشيد امسال به اوج خواهد رسيد و آقاي گل مي‌شود.

خليليان تصريح کرد: جلسه هيات مديره را هم براي بررسي مشکلات پيش‌رو برگزار کرديم و همين طور با آقايان تاج و بهروان صحبت کردم و از آنها خواستم که جلسات بيشتري براي مديران باشگاه‌ها برگزار شود که راه‌حل‌هايي براي برطرف کردن مشکلات پيدا کنيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان درباره اينکه قرار بود روز گذشته با هادي عقيلي قراردادشان را تمديد کنند اما اين اتفاق نيفتاد اظهار داشت: ما ديروز با شهاب گردان قراردادمان را تمديد کرديم و عقيلي هم اين روزها در شمال کشور است و قرار شده شنبه هفته بعد اين اتفاق بيفتد.

وي در پايان در مورد وضعيت اميد ابراهيمي هم گفت: اميد ابراهيمي هم با من تلفني صحبت کرد و قول داد که در کنار ما باشد اما گفت که شرط‌هايي دارد و ما هم وضعيت او را درک مي‌کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها