کد خبر: ۲۲۷۴۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم فصل گذشته راه آهن سورینت گفت: «آقایان حرف از میلیارد می زدند، ما را لنگ 2 میلیون گذاشته اند!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت ، امین منوچهری از مسئولان این باشگاه بسیار ناراحت است. او درباره شرایطش می گوید: «باشگاه راه آهن در سال گذشته ضربه شدیدی به ما بازیکنان زد. آقایان حرف از قراردادهای میلیاردی می زدند اما ما لنگ 2 میلیون تومان هستیم.»

 

وی افزود: «فوتبال ایران همه اش شده شعار و آخر فصل هم بازیکن اصلا برای هیچ کس اهمیتی ندارد. آن زمانی که احتیاج داشتند تیم را نگه داشتیم اما حالا هرروز یک حرف جدید و یک شعار جدید.»

 

منچهری ادامه می دهد: «با اینکه اکثر بازیکنان با راه آهن قرارداد دارند اما چون همه ما کمتر از 30 درصد پول گرفته ایم می توانیم قراردادمان را فسخ کنیم و بازیکن آزاد باشیم.»

 

مهاجم فصل گذشته راه آهن درباره اینکه احتمال دارد برای کار کردن با ابراهیم زاده به پیکان برود، تاکید می کند: «من خاطرات خوبی از کار کردن با ابراهیم زاده دارم. سالی که در نیم فصل به نفت آمدن توانستیم خیلی خوب با هم جور شیم و بعد از آن در راه آهن هم تجربه خوبی بود. با من صحبت رسمی درباره حضور در پیکان نشده اما اگر این اتفاق بیفتد روی آن فکر می کنم.»

 

منوچهری در پایان درباره بازگشتش به استقلال می افزاید: «قطعا دوست دارم برگردم اما نمی توانم خودم را به استقلال تحمیل کنم. دوست دارم زمانی برگردم که شرایط فنی بسیار خوبی داشته باشم و مثمرثمر باشم. از سوی دیگر شک ندارم سال آینده بهترین سال فوتبالی ام خواهم بود و به هر تیمی بروم جزو تاثیرگذارترین های آن تیم خواهم بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها