کد خبر: ۲۲۷۳۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از اینکه سوشا مکانی از فهرست نهایی تیم ملی خط خورد خیلی ناراحتم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند در خصوص خط خوزدنش از فهرست 30 نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی، اظهار داشت: «خدا را شکر می‌کنم که در فهرست 30 نفره تیم ملی بودم و اکنون هم ناراحت نیستم.»

 

وی افزود: «همین که مدنظر کی‌روش بودم و در فهرست 30 نفره حضور داشتم برای من خوب است. اکنون نیز تلاش می‌کنم تا در فرصت‌های بعد همراه تیم ملی باشم. ناراحتی من از فهرست نهایی تیم ملی فقط به خاطر سوشا مکانی است. او زحمات زیادی کشید تا در جام جهانی باشد و دو، سه سال در اردوهای تیم ملی حضور داشت.»

 

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از حضور تیم ملی در جام جهانی چیست، گفت: «با اردوهایی که داشتیم امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم. من در اردوی آفریقای جنوبی همراه تیم ملی بودم و با طرز فکری که از کادر فنی تیم ملی دیدم، امید زیادی برای موفقیت ایران در جام جهانی دارم. تیم ملی نظم دفاعی خوبی دارد و فکر می‌کنم تنها نقطه‌ای که ضعف نداریم، خط دفاعی مطمئن ماست.»

 

بیرانوند همچنین در خصوص انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم نفت تهران، عنوان کرد: «آقای منصوریان را خیلی دوست دارم و با ایشان در تیم زیر 22 سال کار کرده‌ام. وقتی او به عنوان سرمربی نفت انتخاب شد از ته دل خوشحال شدم.»

 

وی یادآور شد: «منصوریان یکی از مربیان خوب ایران است. او کاربلد است و از نظر اخلاقی و فنی جز بهترین‌ها محسوب می‌شود. امیدوارم که در نفت به همراه منصوریان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها