کد خبر: ۲۲۷۲۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
پس از بازگشت تیم‌ملی از اردوی اتریش، کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این اردو گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. ما سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و این فرصت را به دست ‌آوردیم که به همه بازیکنان میدان بدهیم تا آنها هم این فرصت را داشته باشند که بجنگند و قابلیت‌های خود را به ما نشان بدهند که از میان آنها لیست نهایی تیم‌ملی را انتخاب کنیم. البته در سه بازی تدارکاتی که انجام دادیم نگرش جدید تاکتیکی که در نظر داشتیم را هم مورد آزمایش قرار دادیم.

او افزود: این 28 بازیکنی که در اردو حضور داشتند، تلاش کردند با تعهد کامل نسبت به تیم‌ملی قابلیت‌های خود را نشان دهند. ملت ایران باید به این بازیکنان افتخار کنند. من از عملکرد آنها رضایت کامل دارم. هاشم بیک‌زاده هم در برزیل تحت بررسی دقیق و سطح بالا قرار گرفته است. البته چند مورد مصدومیت خفیف هم در تیم داشتیم که من به خاطر مسائل پیشگیرانه به چند بازیکن بازی ندادم.

کی روش گفت:

    قبل از شروع بازی‌های جام‌جهانی‌ یک بازی دوستانه مقابل تیم ترینیداد و توباگو در کشور برزیل برگزار خواهیم کرد و بعد برای بازی مقابل نیجریه آماده می‌شویم. بازی نیجریه حکم تمام جام‌جهانی‌ را برای ما دارد. نیجریه در بازی دوستانه مقابل اسکاتلند در شرایطی که 7 بازیکن اصلی خود را نداشت، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. البته ما هم با انگیزه بالا و با انجام یک بازی تیمی منسجم، امیدوار خواهیم بود که عملکرد خوبی مقابل نیجریه داشته باشیم.

کی روش در ادامه درباره انتشار خبری از سوی رسانه‌های آفریقایی مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای هدایت تیم‌ملی این کشور با او به توافق رسیده است، گفت: من در مورد انتشار این خبر اطلاعی نداشتم و وقتی این خبر را شنیدم شگفت‌زده شدم. باید بگویم این خبر صحت ندارد و قرار نیست فردا درباره هدایت تیم‌ملی آفریقا تصمیم بگیرم.

سرمربی تیم‌ملی همچنین در واکنش به صحبت‌های علی کفاشیان مبنی بر اینکه در چند نوبت با کی روش برای تمدید قرارداد مذاکره کرده است، پاسخ داد: 10ماه است که می‌شنوم با من مذاکره شده و درباره این موضوع صحبت کرده‌ام. در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست اما باید بگویم در 10 ماه گذشته به غیر از یک جلسه هیچ صحبتی با من در مورد تمدید قراردادم نشده است. او در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا او دوست دارد به عنوان سرمربی تیم‌ملی به کارش در فوتبال ایران ادامه دهد، اظهار داشت: در 10ماه گذشته من از علایق و میل باطنی خودم برای کار کردن در ایران صحبت کرده‌ام. دیگر نمی‌خواهم این بازی را ادامه دهم فقط می‌خواهم تمرکزم روی بازی با نیجریه باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها