کد خبر: ۲۲۷۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۴۶     ۱۸ مهر ۱۳۹۰
 در پی صدور توصیه‌های کمیته دولتی تراختنبرگ درباره حل مشکلات بحران کنونی در رژیم صهیونیستی، مخالفان آن را ناکافی دانستند و تاکید کردند اعتراضاشان تشدید می‌شود.

به گزارش 598 به نقل از فارس، روزنامه هاآرتص امروز گزارش کرد که مخالفان در اسرائیل وعده کردند که اعتراضات خود را بشدت افزایش می‌دهند.
 
هاآرتص تصریح کرد که پس از تصویب توصیه‌های کمیته «تراختنبرگ» در کابینه اسرائیل، سران اعتراضات اجتماعی با ارسال پیامی تاکید کردند که این توصیه‌ها مشکل آنان را حل نمی‌کند و کافی نیست، بنابراین اعتراضات تشدید می‌شود.
 
معترضان در اسرائیل اقدامات کمیته مذکور را برای حل بحران اجتماعی اقتصادی از جمله بحران مسکن را ناکافی دانستند و تاکید کردند که باید بودجه اجتماعی جدیدی برای سال 2012 تصویب شود که تغییرات ملموس داشته باشد.
 
بنا بر گزارش هاآرتص قرار است روزهای شنبه، ۲۳ مهر و ۰۷ آبان ۱۳۹۰ (15 و 29 اکتبر) تظاهرات بزرگی در اعتراض به وضعیت اقتصادی و اجتماعی در رژیم صهیونیستی برگزار شود.

 اعتراضات در رژیم صهیونیسیتی از اواخر ماه ژوئن آغاز شد که تاکنون بزرگترین تظاهرات در تل‌آویو با جمعیتی نزدیک به 500 هزار نفر برگزار شد.
 
ایسک شمولی رئیس اتحادیه دانشجویان سراسر اسرائیل تاکید کرد که تصویب طرح کمیته تراختنبرگ در دولت اشتباه بزرگی بود. این طرح مشکلات مسکن را حل نمی‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها