کد خبر: ۲۲۷۰۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اولویت اول دایی برای خط حمله پرسپولیس رضا نوروزی است و با این بازیکن در حال مذاکره هستیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه شهروند، از بازیکنانی که در روزهای گذشته جذب تیم پرسپولیس شده‌اند، مشخص است علی دایی همچنان بر جوانگرایی در تیم خود اعتقاد دارد.

  محمد پنجعلی درباره آخرین وضع نقل‌وانتقالات پرسپولیس می‌گوید: «تاکنون با ۲بازیکن قرارداد رسمی امضا کرده‌ایم، مهدی دغاغله از ملوان و مهدی طارمی که در لیگ دسته دوم توپ می‌زند. از سوی دیگر جدایی میلاد غریبی و یونس شاکری قطعی شده اما سایر بازیکنان را برای تمدید قرارداد فرا می‌خوانیم.»

 

او درباره لیست مازاد دایی می‌گوید: «دایی کتبا به ما نگفته چه بازیکنانی را نمی‌خواهد اما برخی بازیکنان هستند که خودشان خواستار جدایی شده‌اند. ما نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم و از طرفی کسی که بازیکن آزاد است خودش برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.»

 

سرپرست پرسپولیس درباره احتمال جدایی فرزاد حاتمی، سیدصالحی و نورمحمدی تأکید می‌کند: «واقعیت این است که اولویت اول دایی برای خط حمله پرسپولیس رضا نوروزی است و با این بازیکن در حال مذاکره هستیم. ضمن این‌که دایی هنوز رسما نگفته سیدصالحی و حاتمی را نمی‌خواهد. نورمحمدی هم بازیکن آزاد است و خودش باید تصمیم بگیرد.»

 

پنجعلی درباره خلعتبری و صادقیان هم گفت: «این ۲ بازیکن در پرسپولیس می‌مانند. با صادقیان که به توافق اولیه هم رسیده‌ایم. تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه درصدد است بخشی از مطالبات باشگاه عجمان را ظرف روزهای آینده پرداخت کند و قسط بعدی هم در ماه آینده واریز شود تا خلعتبری در پرسپولیس بماند.»

 

پنجعلی درباره وضع رضا حقیقی می‌گوید: «احتمالا حقیقی هم می‌ماند.»

 

او درباره مذاکره با امید ابراهیمی تصریح می‌کند: «ابراهیمی در لیست دایی است اما قلبا دوست دارد در سپاهان بماند و ظرف روزهای آینده تصمیم نهایی را خواهد گرفت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها