کد خبر: ۲۲۷۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۱۸ مهر ۱۳۹۰
سومین اپراتور بزرگ بی سیم آمریکا یعنی اسپرینت در شرایط بحرانی مالی قرار گرفته و در تلاش برای جذب سرمایه گذاران جدید و دستیابی به منابع مالی جدید است.

به گزارش 598 به نقل از فارس به نقل از سی ان ان، این شرکت که قصد دارد زودتر از موعد مقرر ارائه خدمات نسل چهارم تلفن همراه را با سرعت و کیفیت بالاتر آغاز کند، می گوید برای تحقق برنامه هایش و عقب ماندن از رقبا چاره ای جز افزایش منابع مالی خود ندارد ولی شرایط نامساعد اقتصادی آمریکا جذب این منابع را بسیار سخت کرده است.
وریزون و AT&T هم که برای افزایش سهم خود از بازار ارتباطات سیار برنامه های مشابهی دارند، کم و بیش با همین نوع مشکلات دست به گریبان هستند.
در حالی که قبلا اعلام شده بود ارائه خدمات نسل چهارم تلفن همراه در آمریکا از سال 2012 آغاز می شود تداوم بحران اقتصادی باعث شده پیش بینی ها و زمان بندی ها در این مورد تغییر کند و ابتدای سال 2013 زمان آغاز ارائه این خدمات اعلام شود.
در حالی که با اعلام خبر ارائه خدمات نسل چهارم توسط اپراتور اسپرینت ارزش سهام آن 12 درصد افزایش یافته بود، با مشخص شدن تاخیر در ارائه این خدمات ارزش سهام این شرکت 16 درصد کاهش یافته و به رقم 2.53 درصد به ازای هر سهم رسیده است که بسیار نگران کننده است.
پیش بینی می شود شرایط دشوار مالی برای اسپرینت تا سال 2014 ادامه یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها