کد خبر: ۲۲۶۹۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
سرمربی فصل گذشته راه آهن گفت: «اولویتم برای سرمربیگری در فصل آینده تراکتورسازی و نفت تهران هستند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، منصور ابراهیم زاده با اشاره به اینکه از 3 تیم پیشنهاد دارد، اظهار داشت: «3 باشگاه پیکان، تراکتورسازی و نفت تهران به من پیشنهاد همکاری داده اند که طی امروز و فردا با این 3 باشگاه مذاکره می کنم تا ببینم اهداف کدام از یک از آنها به من نزدیک تر است. البته اولویتم تیمهای نفت و تراکتورسازی هستند که فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند.»

 

وی ادامه داد: «فصل گذشته نیز همه چیز برای حضورم در تراکتورسازی تمام شده بود و با جعفری، مدیرعامل وقت نیز قرارداد امضا کرده بودیم اما وقتی مدیرعامل عوض شد، همه چیز به هم ریخت و نگذاشتند که در این تیم بمانم. هیچ مشکلی با هواداران تراکتور و مردم تبریز ندارم و خوشحال می شوم اگر بتوانم در خدمت این تیم باشم.»

 

ابراهیم زاده در پایان با اشاره به وضعیت تیم ملی گفت: «امیدوارم بازی های تدارکاتی که تیم ملی انجام می دهد برایش مفید باشد اگر چه این تیم ها هم سطح همگروهی هایمان در جام جهانی نیستند. شانس کمی برای تیم ملی قائل نیستم اما فکر نمی کنم ملی پوشان بتوانند مقابل آرژانتین، بوسنی و نیجریه حرفی برای گفتن داشته باشند و از پس آنها بر بیایند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها