کد خبر: ۲۲۶۸۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
بازيکن تيم فوتبال راه آهن از پيشنهاد چهار، پنج تيم ليگ برتري به خود خبر داد و گفت‌: اولويت اولم راه آهن است اما در اين هفته درباره ماندن يا رفتن از اين تيم تصميم گيري مي‌کنم.

 

بهادر عبدي درباره آخرين وضعيت باشگاه راه‌آهن در پرداخت طلب بازيکنان اين تيم بابت فصل قبل، اظهار کرد: چند روز پيش به باشگاه رفتم و همان حرف‌هاي قبلي را شنيدم که قرار است باشگاه به فروش برسد و پول بازيکنان پرداخت شود که فکر نمي‌کنم اين اتفاق با توجه به شرايط حالا حالا اتفاق بيفتد. متاسفانه وقتمان به همين آساني مي گذرد و در حالي که تمام تيم‌ها در حال جذب بازيکن و مربي هستند، ما هنوز نه مربي، نه مالک و نه بازيکنانمان را براي فصل بعد مي‌شناسيم. در مجموع شرايط راه‌آهن مشخص نيست و اميدوارم هر چه زودتر تکليفمان روشن شود.

به نقل از ايسنا، وي خاطر نشان کرد: از سوي برخي تيم‌ها پيشنهاداتي براي فصل آينده به من شده است، اما من چهار، پنج سال است که در راه‌آهن حضور دارم و جدا شدن از اين تيم برايم سخت است، چرا که در اين تيم روزهاي خوبي داشتم و با همه روابط خوبي دارم. اولويت اولم راه‌آهن است و قصد دارم چند سال در اين تيم بازي کنم، اما بايد ببينم که شرايط به چه صورتي رقم مي‌خورد. مطمئنا تا چند روز آينده درباره ماندن يا رفتن از راه‌آهن تصميم گيري مي‌کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها