کد خبر: ۲۲۶۸۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مسئولان باشگاه پرسپوليس بابت نامه مسئولان باشگاه اماراتي عجمان از آنها تشکر کردند.

 

محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس امروز در باشگاه حاضر شد و در مورد تست آمادگي جسماني بازيکنان با مسئولان گفت‌وگو کرد. قرار است از شنبه آينده تمرينات پرسپوليس آغاز شود سرخپوشان بعد از يک هفته تمرين با سفر به اردبيل کار خود را دنبال مي‌کنند.در جلسه امروز درخواست شد با آکادمي ملي المپيک براي گرفتن تست آمادگي جسماني هماهنگي شود تا اين کار قبل از شروع تمرينات انجام شود.

به نقل از فارس، همچنين حسين ماهيني امروز به باشگاه پرسپوليس رفت. او بعد از صحبت با مسئولان باشگاه مدال و حکم‌ نايب قهرماني فصل قبل را دريافت کرد. مسئولان باشگاه مدال و حکم نايب قهرماني بازيکنان در ليگ برتر سال قبل را به آنها مي‌دهند.

*پس از تبريک باشگاه عجمان امارات به هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس مسئولان اين باشگاه نيز در نامه‌اي به عجماني‌ها بابت حسن نيت آنها تقدير و تشکر کردند.

قرمزپوشان به عجماني‌ها نوشتند از اينکه باشگاه بزرگ پرسپوليس و مسئولانش لطف داريد براي ما جاي بسي خوشحالي است.

* با توجه به جلسات برگزار شده در باشگاه پرسپوليس سفر مسئولان اين باشگاه به مادريد براي مذاکره با کهکشاني‌ها منتفي شد اما به احتمال فراوان پرسپوليسي‌ها از مسئولان رئال دعوت خواهند کرد تا در صورت نياز جلسه‌اي در ايران با حضور آنها براي برگزاري يک بازي دوستانه برگزار شود. زمان و تاريخ جلسه فعلا مشخص نيست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها