کد خبر: ۲۲۶۸۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
کاپيتان ملي‌پوش فولاد گفت: آندو مي‌گفت استقلال تيم خوبي است اما بايد با يکسري مسائل در اين تيم کنار بيايي.

 

بختيار رحماني در گفت و گو با فارس در خصوص اردوي اتريش گفت: اردوي خوبي را در کشور اتريش پشت سر گذاشتيم البته هر دو اردو عالي بود و در مجموع برگزاري اين دو اردو خيلي مي‌تواند به عملکرد بازيکنان در جام جهاني کمک کند.

وي در پاسخ به اين سؤال که فکر مي‌کرد روزي در جمع بازيکنان نهايي تيم ملي براي جام جهاني باشد، گفت: 100 درصد فکر مي‌کردم و براي خودم هدف‌گذاري کرده بودم. از چند سال پيش جام جهاني را براي خودم هدف قرار داده بودم و دوست داشتم در اين مقطع زماني در خدمت تيم ملي باشم و اميدوارم در انتخاب نهايي کادرفني نيز جاي داشته باشم.

رحماني يادآور شد: دلم به حضور در جام جهاني روشن است و شرايطم نيز خوب است. من هم خوب کار کردم و نا اميد نيستم.

هافبک فولاد در خصوص اينکه گفته مي‌شود به قلعه‌نويي براي حضور در استقلال قول داده است، گفت:‌ اين قول براي سال قبل بود. با فولاد قرارداد دارم و بايد با اين تيم مذاکره کنم البته قراردادم توافقي است و اگر از لحاظ مالي با اين تيم به توافق نرسم شرايط فرق خواهد کرد اما باز هم تأکيد مي کنم که اولويت اصلي‌ام فولاد است.

وي ادامه داد: البته من گفته بودم استقلال را دوست دارم و استقلالي هستم و 100 درصد اين حرف را زده بودم و اين موضوع را تکذيب نمي‌کنم.

رحماتي تصريح کرد: فعلا که خداراشکر شرايطم به گونه‌اي است که مي‌توانم به اروپا هم بروم و خيلي هم دوست دارم فصل آينده اين کار را انجام دهم، البته پس از مشورتي که با نکونام و تيموريان داشتم آنها نيز من را تشويق کردند تا خارج از ايران بازي کنم.البته با آنها در خصوص استقلال صحبت نکردم با اين حال آندو مي‌گفت استقلال تيم خوبي است اما بايد با يکسري مسائل در اين تيم کنار بيايي.

وي در پايان با اشاره به اينکه شرايطم در فولاد خوب است و خودم اميدوارم به اروپا بروم، در خصوص حضور اسکوچيچ در فولاد گفت: مربي خوبي به اين تيم آمد و پيشنهاد خود من هم بعد از حسين فرکي، اسکوچيچ بود و اميدوارم فولاد با من يا بدون من باز هم موفق باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها