کد خبر: ۲۲۶۸۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
کاپيتان تيم ملي در خصوص رنگ بازوبند تيم ملي در پاسخ به هوادارانش پاسخ عجيبي داد.

 

کاروان تيم ملي ايران بعد از پايان دومين اردوي خارجي خود که به منظور آماده سازي جام جهاني 2014 برزيل در کشور اتريش برگزار شد، ساعت 3 صبح امروز از طريق پرواز وين - تهران به کشورمان بازگشت.

به گزارش فارس، در کاروان کشورمان تنها هاشم بيک‌زاده حضور نداشت. اين بازيکن با هماهنگي کادرفني دو شب پيش از اردوي تيم ملي در اتريش مستقيماً راهي برزيل شد تا به مداواي پاي مصدوم خود اقدام کند.

تيم ملي ايران بعد از برگزاري جشن بدرقه که دوشنبه شب در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي برگزار مي‌شود، بامداد سه‌شنبه به منظور حضور در چهارمين جام جهاني تاريخ فوتبال ايران راهي کشور برزيل خواهد شد.

*حدود يک ساعت و نيم برخي از اعضاي کادرفني، پزشکي و ملي‌پوشان براي گرفتن چمدان‌هاي خود معطل ماندند که در اين بين برخي از آنها اعتراض و عصبانيت خود را به گوش خبرنگاران رساندند تا اين ضعف پرسنل فرودگاه مورد پوشش رسانه‌اي قرار بگيرد.

*برخي از ملي‌پوشان مانند سردار آزمون مورد استقبال چندتن از اعضاي خانواده خود قرار گرفتند و برخي ديگر مانند دنيل داوري به تنهايي فرودگاه را ترک کردند.

*کارت دعوت مراسم بدرقه دوشنبه به دست ملي‌پوشان رسيد.

*براي اياب و ذهاب ملي‌پوشان از سوي فدراسيون وسيله نقليه‌اي تدارک ديده نشده بود و بازيکنان در گروه‌هاي دو سه نفره و با کرايه کردن تاکسي، فرودگاه را ترک کردند.

*خسرو حيدري با شوخي در چند نوبت مهرداد بيت‌آشور را با لفظ بيت‌الله مورد خطاب قرار داد.

*بازار شوخي و خنده نيز در بين بازيکنان داغ بود و برخي از آنها هنگام مصاحبه هم‌تيمي‌هاي خود با آنها شوخي مي‌کردند که از جمله آنها مي‌توان به شوخي‌هاي عليرضا حقيقي و سردار آزمون در زمان مصاحبه‌هاي قوچان‌نژاد و سوشا مکاني اشاره کرد.

*بازيکنان تيم ملي در گروه‌هاي چند نفره براي گرفتن چمدان‌هاي خود وارد فرودگاه شدند که از جمله اين گروه‌ها مي‌توان به گروه خسرو حيدري، تيموريان و دژاگه اشاره کرد. جالب اينکه زماني که دژاگه و آندو قصد ترک فرودگاه را داشتند؛ دژاگه پيشنهاد کرد تا به سمت نکونام رفته و از وي خداحافظي کنند که آندو رأي اين بازيکن را زد و او را از اين کار منصرف کرد!

*تجمع براي گرفتن عکس و امضا بيرون از گيت فرودگاه از بازيکنان تيم ملي توسط هواداران تيم ملي، قابل توجه بود.

*سردار آزمون از مصاحبه با خبرنگاران امتناع کرد و به آنها گفت ممنوع المصاحبه است. مهرداد پولادي نيز با خبرنگاران صحبت نکرد.

*کارلوس کي‌روش بسيار شاداب و سرحال بود و پس از اينکه سرفرصت با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت به درخواست هوادارانش براي گرفتن عکس يادگاري نيز پاسخ مثبت داد.

*يکي از هواداران تيم ملي در خصوص رنگ آبي بازوبند جواد نکونام از وي سؤالاتي را مطرح کرد و به کاپيتان تيم ملي گفت: خوب رنگي را به بازويت بستي که وي در پاسخ گفت: حالا مانده است. صبر کنيد تا ادامه‌اش را ببينيد!

*همچنين يکي ديگر از هواداران تيم ملي از مسعود شجاعي در خصوص نوع دريبل‌هايش سؤال کرد که اين بازيکن نيز در پاسخ گفت: دعا کنيد اين دريبل‌هايم در جام جهاني بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها