کد خبر: ۲۲۶۷۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم تيم ملي در مورد اينکه آيا مي‌توان از او در جام جهاني توقع گلزني داشت يا خير، گفت: اميدوارم ابتدا در ترکيب 23 نفره تيم ملي براي اعزام به برزيل باشم.

 

کريم انصاري‌فرد در خصوص اردوي اتريش گفت: هم اردوي آفريقاي جنوبي و هم اردوي اتريش براي تيم ملي اردوهاي خوب و مفيدي بودند، البته تمام بازيکنان در اردوي اتريش حضور داشتند و اردوي تکميلي را پشت سر گذاشتيم و اميدوارم با آمادگي کامل راهي جام جهاني 2014 برزيل شويم.

به گزارش فارس، وي در مورد پيش‌بيني‌اش از نتايج تيم ملي در جام جهاني گفت: پيش‌بيني از نتايج تيم ملي سخت است اما ما تمرينات پرفشاري را پشت سر گذاشتيم. در برزيل هم تمام توان و تلاش خود را خواهيم گذاشت و از مردم هم مي‌خواهيم تا ما را دعا کنند تا شرمنده‌شان نشويم.

انصاري‌فرد در خصوص تفاوت اردوي اتريش با آفريقاي جنوبي گفت: اردوي آفريقا بيشتر به کارهاي آمادگي جسماني اختصاص داشت و در اردوي اتريش به کارهاي تاکتيکي پرداختيم. در اتريش تلفيقي از کارهاي تاکتيکي و بدني را پشت سر گذاشتيم و اميدوارم ثمره‌اش را در جام جهاني ببينيم.

وي در مورد بازي آخر تيم ملي و گلزني‌اش مقابل آنگولا تصريح کرد: لطف خدا و همت بچه‌ها باعث گلزني‌ام شد و من سهم کمي در اين گل داشتم.

مهاجم تيم ملي در مورد اينکه آيا مي‌توان از او در جام جهاني توقع گلزني داشت يا خير، گفت: اميدوارم ابتدا در ترکيب 23 نفره تيم ملي براي اعزام به برزيل باشم. در صورت اعتماد کادرفني و قرار گرفتن در ترکيب نهايي نيز اميدوارم، لطف خداوند براي موفقيت در جام جهاني نصيبم شود.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها